ТУРИСТИЧЕСКА ФОТОГРАФИЯ

Най-добрият комплект на Canon за туристическа фотография

Подгответе се за приключение: комплект за туристическа фотография за начинаещи, създатели на съдържание и ентусиасти.
Човек, който прави снимка с фотоапарат и обектив на Canon на плаж при залез слънце.

Отминаха дните, в които туристическата фотография беше толкова проста, колкото закупуването на фотоапарат за еднократна употреба само за да заснемете няколко размазани плажни снимки за домашния семеен албум.

С експлозивното развитие на платформите в социалните мрежи за споделяне на снимки и видео и възхода на професионалните онлайн фотокниги сега са достойни само безупречни изображения. Смартфоните са страхотни, но за да правите снимки и разпечатки с впечатляващо качество, ви е необходим специален за това фотоапарат – такъв, който ви върши работа през цялата година, независимо от условията, с които се сблъсквате, като същевременно е достатъчно малък, за да се побере в ръчния ви багаж. Такъв е и случаят с обективите, които трябва да бъдат гъвкави, за да поддържат приключенския дух без никакви компромиси с качеството на изображението.

Има много неща за обмисляне, но ние съставихме ръководство за най-доброто оборудване за фотография при пътуване. Така че, независимо дали сте начинаещ, развълнуван да започне, многообещаващ пътешественик блогър, който иска да впечатли последователите си, или създател на съдържание с увеличаващи се последователи, който желае да изведе съдържанието и комплекта си на следващото ниво, можете да бъдете сигурни, че разполагате с инструментите, от които се нуждаете, за да успеете.

Най-добрите фотоапарати за пътуване за начинаещи фотографи и семейни почивки: Canon Zoemini S2 и Canon PowerShot ZOOM

Canon Zoemini S2 седи върху сгънат чифт къси дънкови панталонки, заобиколен от малки снимки.

Canon Zoemini S2 се побира идеално в джоба ви, като ви предоставя всичко необходимо, за да правите невероятни семейни снимки и селфита в движение.

Семейство в провинцията, което сочи нещо над себе си. Човек използва Canon PowerShot ZOOM.

Монокъл и фотоапарат, събрани в един малък корпус, Canon PowerShot ZOOM разполага с невероятно увеличение от 800 mm и интуитивно разположение на бутоните, така че можете да улавяте действието дори отдалеч.

Семейните празници са нещо повече от бягство от ежедневието. Те са ценно време, прекарано с най-близките ни хора, където се създават някои от най-ценните ни спомени.

Със своя 8 MP сензор Canon Zoemini S2 е блестящ спътник по време на празниците, който вдъхва живот на ценните моменти, докато ги изживявате. Ултрапреносим фотоапарат и принтер, Canon Zoemini S2 ви позволява да правите безупречни селфита, като използвате вграденото огледало и ринг лампа, за да усъвършенствате позата и експонацията. След това можете да изберете да отпечатате на място за по-малко от минута или да запазите изображенията в Micro SD карта и да отпечатате по-късно.

Като сдвоите Canon Zoemini S2 с приложението Canon Mini Print, можете също да проверите снимката в реално време, да персонализирате изображенията преди отпечатване и дори да отпечатате снимките направо от вашия смартфон.

PowerShot ZOOM ви приближава още повече до действието, което го прави идеален фотоапарат за следващата ви сафари почивка. С максимално фокусно разстояние от 800 mm този джобен фотоапарат с форма на монокъл със свръхувеличение е идеалният инструмент, когато имате нужда да се приближите още малко. 12 MP сензор и 4-осовата стабилизация на образа правят този компактен фотоапарат превъзходна опция за всички видове пътуване, както и за наблюдение на птици, спортни събития и всякакви семейни забавления.

Най-добрият туристически фотоапарат за начинаещи и създатели на съдържание: Canon EOS R10

Ръце държат Canon EOS R10, гледайки към екрана, който показва фонтан и зеленина.

Докато Canon EOS R10 тежи само 429 g, придружаващият го комплект обектив Canon RF-S 18-45 mm f4.5-6.3 IS STM – при 130 g – е също толкова малък, като същевременно разполага с универсален диапазон на увеличение и стабилизиране на образа. Комбинирането на двете дава както на начинаещите, така и на опитните фотографи мощна, но лека комбинация.

Canon EOS R10 е идеалният избор както за нови, така и за опитни фотографи в областта на туристическата фотография. Като ценово достъпен фотоапарат със система EOS R на Canon, EOS R10 предлага гнездо за RF обектив от професионално ниво, предлагайки на начинаещите широка гама от бързофокусиращи обективи и им дава много възможности да се развиват. Впечатляващите технически спецификации обаче също правят този фотоапарат подходящ за ентусиасти и утвърдени създатели на съдържание, които се нуждаят от функции, които ще издигнат съдържанието им до нови висоти.

Със своя 24,2 MP APS-C сензор EOS R10 създава красиви снимки и безупречно 4K видео за професионално изглеждащи влогове и истории. А с помощта на усъвършенстваната система за автоматично фокусиране, способна да проследява очи, лица, животни и превозни средства, вашето съдържание винаги ще бъде фокусирано дори и при слаба светлина.

EOS R10 разполага и с подвижен сензорен екран за успешна композиция независимо от ъгъла, както и с вградена светкавица за снимане през нощта или когато светлината е недостатъчна. И тежи само 429 g, така че няма да ви пречи, докато обикаляте из ширналите се градове или стръмни планини.

Най-добрият пълнокадров фотоапарат за любителите на туристическата фотография: Canon EOS RP

Мъж във водолазен костюм седи на скалист плаж, като в скута му лежи сърф.

Със своя пълнокадров сензор, компактна конструкция и възможности за безшумно снимане EOS RP на Canon е интуитивен избор за фотографи, които искат да изпитат фотоапаратите от системата EOS R. Заснето с Canon EOS RP с обектив Canon RF 35mm F1.8 MACRO IS STM при 1/3200 s, f/1.8 и ISO100. © Jitka Smelhausova

За фотографи с множество печати в паспорта си, които искат да издигнат съдържанието си на още по-високи нива, пълнокадров фотоапарат като Canon EOS RP наистина може да ви помогне с вдъхновяването.

Големите сензори в пълнокадровите фотоапарати са по-чувствителни към светлина от по-малките сензори. Това означава, че те могат да уловят по-широк динамичен обхват – много удобен при снимане в слънчев климат – и произвеждат по-малко шум при висока настройка на ISO. Те също така дават допълнителен контрол върху дълбочината на полето за фино настройване на размазването и ефекта„боке“, като ги настройват за улични портрети и улавят светещите светлини на градския пейзаж през нощта.

С 4K видео запис, достъп до професионалната гама RF обективи на Canon и интелигентното автофокусиране, което бихте очаквали от фотоапарат от системата на EOS R, EOS RP е идеален за творци, които искат да правят съдържание на професионално ниво. Той също така тежи само 485 g и е устойчив на вода и прах – идеален за всякакви приключение.

Най-добрият компактен фотоапарат за пътуващи влогъри и блогъри: Canon PowerShot G7 X Mark III

Мъж седи на каменист плаж пред малък огън. Canon PowerShot G7 X Mark III е поставен на статив с микрофон на скала пред него.

Със своя широк фокусен диапазон, еквивалентен на 24-100mm при пълнокадровите фотоапарати, всичко от заснемане на влогове без статив до заснемане на портретни снимки и снимки на дивата природа е възможно благодарение на изключително преносимия Canon PowerShot G7 X Mark III.

Жена стои на улицата, усмихва се на фотоапарата, като държи Canon PowerShot G7 X Mark III с прикрепен микрофон и статив.

Стативите са невероятно полезни аксесоари при пътуване, осигуряващи стабилност както за заснемане на видеоклипове, така и за снимки. Ръкохватката и статив HG-100TBR на Canon е лек, компактен статив, който лесно се побира в раница и служи също така и за ръкохватка за заснемане на влогове.

Когато жаждата за приключения ви завладее, често ви остава време само за да вземете раницата и да тръгнете. В тези ситуации, когато пространството е най-важно, PowerShot G7 X Mark III е идеалният партньор за пътуване.

Постигайки върховния баланс на производителност и дизайн, PowerShot G7 X Mark III разполага с голям сензор за изображения от тип 1.0, предлагащ впечатляващи 20.1 MP снимки и 4K видео във фотоапарат с ширина под 11 cm и тегло само 300 g – така че, ако нямате място в раницата, можете просто да го пъхнете в джоба си. Можете също така да превключвате от снимки към видео и обратно с едно лесно движение.

Със своя накланящ се екран на 180° и възможности за поточно предаване на живо този фотоапарат е проектиран и с цел да служи като фотоапарат за заснемане на влогове, а яркият f/1.8 максимален отвор на диафрагмата, AF за проследяване на лица и широкоъгълен вариообектив гарантират, че вие и всичко около вас ще бъде правилно експонирано, на фокус и в кадъра.

PowerShot G7 X Mark III обаче не е само за влогъри. Неговата достъпна цена и мощна гама от функции го правят един от най-удобните за пътуване фотоапарати за начинаещия фотограф.

Готови сте да се впуснете в приключение? Уверете се, че сте изтеглили приложението Canon Camera Connect, за да можете да свържете фотоапарата си към смартфона си и да споделяте пътуванията си направо в социалните си канали. Приложението ви позволява също да управлявате фотоапарата си дистанционно за снимки без трептене и за стабилно видео.

Най-добрият широкоъгълен обектив за туристическа фотография: Canon RF 35mm F1.8 MACRO IS STM

Купа с паста с домати и босилек, снимана отгоре, с вилица, листа босилек и хаванче, включени в кадъра.

С 5-стъпков стабилизатор на образа за снимане без статив и без размазване и възможност за 0,5x увеличение Canon RF 35mm F1.8 MACRO IS STM е очевидният избор за улавяне на апетитните деликатеси в някой ресторант. Освен това тихият STM мотор за фокусиране го прави фантастичен обектив за заснемане на влогове и предаване на живо. Заснето с Canon EOS RP с обектив Canon RF 35mm F1.8 MACRO IS STM при 1/125 s, f/2.5 и ISO800. © Natasha Alipour-Faridani

Има причина Canon RF 35mm F1.8 MACRO IS STM да е предпочитан както от улични фотографи, така и от портретни фотографи и фотографи пътешественици. Достатъчно широк за обширни градски пейзажи, широки пейзажни снимки и детайлни снимки в близък план, с ненатрапчив дизайн, бърз максимален отвор на диафрагмата и МАКРО увеличение до 1:2 той работи блестящо в редица жанрове.

Въпреки че е проектиран за пълнокадрови фотоапарати, RF 35mm F1.8 MACRO IS STM може да се използва и с APS-C фотоапарати, като например Canon EOS R10, като той ще заснеме зрително поле, еквивалентно на 56mm обектив при пълнокадров фотоапарат.

Най-добър обектив с фиксирано фокусно разстояние за начинаещи в туристическата фотография и уличната фотография: Canon RF 50mm F1.8 STM

Жена с червено червило, обръща главата си, за да погледне към фотоапарата. На заден план се виждат блещукащи светлини.

С асферично покритие на обектива изображенията, заснети с помощта на Canon RF 50mm F1.8 STM, ще бъдат напълно фокусирани, а малкият му размер го прави ценно допълнение към комплекта, независимо дали сте начинаещ фотограф приключенец, или опитен изследовател.

Един 50mm обектив като Canon RF 50mm F1.8 STM е първият избор за начинаещите, които искат да започнат с туристическата фотография. Максималният отвор на диафрагмата f/1.8 на този обектив ви позволява да постигнете невероятно плитка дълбочина на полето за красиви портрети, които наистина изразяват културната идентичност на хората, които срещате.

Той също така пропуска много светлина, което означава, че ще бъдете подготвени за всякакви условия на светлината, които вашите приключения ви предложат. Поставете го на APS-C фотоапарат и ще разполагате с еквивалентно на 80 mm зрително поле като при пълнокадров фотоапарат.

Най-добрият универсален вариообектив за туристическа фотография: Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM

Тясна, криволичеща улица на каменни къщи от светъл камък, с керамични саксии, пълни със здравец, висящи от стените.

С минимално фокусно разстояние от само 13 cm с помощта на централен макро фокус от 0,5x RF 24-105mm F4-7.1 IS STM на Canon ще ви позволи да уловите най-малките детайли. Не е необходимо да се притеснявате, че трептенето на фотоапарата ще развали снимките ви, тъй като този обектив разполага с 5-стъпков оптичен стабилизатор на образа. Заснето с Canon EOS RP и с обектив Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM при 50mm, 1/320 s, f/5 и ISO800.

Пътувайте с малко багаж и имате място в раницата си само за един обектив? Универсалният Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM е отличен избор. Неговият широк диапазон на фокусното разстояние предлага невероятна гъвкавост, подходяща за всичко – от заснемане на влогове без статив до завладяващи портрети. Нещо повече, той обгръща тази впечатляваща гама заедно с 5-стъпков стабилизатор на образа за снимане без статив и при слаба осветеност в тяло с размери под 9 cm и тегло само 395 g. При APS-C сензор фокусното разстояние на този обектив е еквивалентен на 38.4-168mm при пълнокадров фотоапарат.

За авантюристите тези фотоапарати, обективи и аксесоари, които са удобни за носене в раницата, наистина са най-добрите спътници, създавайки невероятни изображения и видеоклипове, без да нарушават свободата ви по време на пътуване. За повече вдъхновение за туристическата фотография разберете как се справи професионалистът Diana Millos, която прекара 48 часа в красивата Севиля с Canon EOS R10.

Автор Peter Wolinski