ВЛОГОВЕ

Най-добрите фотоапарати за влогъри на Canon

Разберете как тези страхотни фотоапарати за влогове на Canon могат да вдъхнат живот на вашите влогове, като ви дават контрол и изключително качество на видеото.
Canon Camera
Заснемането на влог е страхотен начин хората да ви опознаят – а за да заснемете влог, се нуждаете от фотоапарат за влогове. Без значение дали искате да станете инфлуенсър с хиляди последователи, или просто да се забавлявате, докато заснемате хобитата си и приключенията си по време на ваканция, има толкова много начини да развихрите фантазията си и да покажете истинската си същност чрез влог. Вярно е, че в днешно време влогърите не са никак малко, но тези, които са приятелски настроени, креативни, носещи послание, винаги ще намерят път за изява.

Сега добрите намерения и послания оставаме на вас. Но когато става дума за най-добрите фотоапарати за влогове на Canon, тези трите тук ще направят заснемането забавно и лесно и ще вдъхнат живот на идеите ви, като същевременно ви предлагат качество на видеото и творчески контрол, от които се нуждаете, за да създадете идеалния влог. И трите фотоапарата за влогъри на Canon предлагат вградена Wi-Fi и Bluetooth комуникация, което ви позволява да споделяте видео и снимки веднага, като ги прехвърляте безжично във вашето смарт устройство, за да ги публикувате в социалните мрежи.
Мъж в бежов пуловер и очила, гледащ в подвижния екран на фотоапарат Canon M50 Mark II.

Известният пекар и влогър Matt Adlard използва Canon EOS M50 Mark II, за да заснеме своите впечатляващи кулинарни творения.

Асортимент от фотографски комплект, подреден в квадратна форма, включително EOS M50 Mark II, обективи, светкавица и микрофон.

За творческа гъвкавост EOS M50 Mark II може да използва обективи EF и EF-S с адаптер EF-EOS M на Canon, но компактните обективи EF-M на Canon са идеални за заснемане на влогове.

1. Canon EOS M50 Mark II

Гъвкав безогледален фотоапарат Canon, предназначен за снимане както на закрито, така и навън

  • Сензор: 24,1 MP формат APS-C
  • Екран: 7,5 cm подвижен сензорен екран
  • AF система: Dual Pixel CMOS AF с проследяване на лица и обекти
  • Макс. видео резолюция: 4K (3840 x 2160)
  • Система на обектива: специализирани малки и леки обективи EF-M и съвместимост с обективи EF и EF-S чрез адаптер EF-EOS M на Canon.
  • Аудио: вход за микрофон
  • Режим за самоснимачка за видео: 2 секунди, 10 секунди, дистанционно
  • Видео: налично е вертикално съотношение на изображението за видео


Canon EOS M50 Mark II е разработен за запис на качествено видео и в частност за заснемане на влогове. За начинаещите EOS M50 Mark II предлага до 143 точки за автоматично фокусиране (в зависимост от използвания обектив) чрез технологията Dual Pixel AF, която поддържа проследяване на лица и обекти. Изберете обект от всяко място в почти целия кадър, не плъзгайте пръста си, а просто докоснете мястото, където искате да фокусирате, за да преместите AF точката или да създадете професионален ефект на „дърпане“ на фокуса.

EOS M50 Mark II е страхотен за снимане при слаба светлина. Когато записвате в 4K, фотоапаратът предлага чувствителност до ISO 6400, което означава, че можете да разчитате на ясни кадри с прецизни цветове, независимо дали снимате себе си, докато разопаковате продукти в спалнята си, осветена от лампа през нощта, или се разхождате по улиците на някой голям град под яркото обедно слънце. Ако не е нужно да записвате в 4K, снимането с HD качество ви позволява да увеличите диапазона на ISO от 100 до 25 600, което означава, че можете да снимате на лунна светлина и хората ще могат да виждат лицето ви!

Подвижният екран с голяма степен на свобода ви позволява да го завъртите изключително бързо и да снимате себе си, когато сте навън и отивате до местния хранителен магазин или изкачвате пътеката Appalachian. AF системата с висока чувствителност на EOS M50 Mark II поставя рамка върху лицето ви, за да покаже, че сте на фокус, а режимът "Цифров IS за видео" осигурява стабилно видео дори когато снимате без статив.

Има също и вграден стереомикрофон, плюс 3,5 mm стерео минижак за свързване на външен микрофон. А с обектива от комплекта Canon EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM, монтиран към фотоапарата, EOS M50 Mark II стои превъзходно в ръцете ви. Това означава, че можете да се заснемате от една ръка разстояние, без да се уморявате.
Мъж с голямо палто, който се записва на видео с Canon PowerShot G7 X Mark III, монтиран към държан в ръка жиростабилизатор.

Видеографът и фотограф Jamie James тества Canon PowerShot G7 X Mark III в неговата фотосесия на открито.

Canon PowerShot G7 X Mark III на тюркоазена подложка с външен микрофон и дистанционно управление.

Не позволявайте звукът да ви разочарова. PowerShot G7 X Mark III разполага с 3,5 mm вход за външен микрофон, което означава, че невероятното качество на видеото ви ще бъде съчетано с безупречен звук.

2. Canon PowerShot G7 X Mark III

Компактен фотоапарат за влогъри, снимащи на всевъзможни места

  • Сензор: 20,1 MP стекован CMOS 1.0
  • Екран: 7,5 cm накланящ се сензорен екран
  • AF система: Функция „Непрекъснат AF“ с проследяване на лица и обекти, 31-точкова AF система, стабилизатор на образа (4 стъпки по-ниска скорост на затвора), функция „Интелигентен IS“ с „Усъвършенстван динамичен IS“ по 5 оси и „Автоматично нивелиране“
  • Макс. видео резолюция: 4K (3840 x 2160)
  • Филтър: вграден ND филтър
  • Видео: налично е вертикално съотношение на изображението за видео


Canon PowerShot G7 X Mark III е компактен фотоапарат с джобен размер, голям сензор и вграден обектив 24–100 mm (35 mm еквивалент) f/1.8-2.8. Комбинацията от ниско тегло и голям сензор го прави страхотен за всички влогъри и най-добрият фотоапарат за YouTube влогове в движение. Можете да го сложите в джоба си и да го вземете навсякъде – той е готов да посрещне всички предизвикателства, които ви поднася животът. Вграденият обектив е светкавично бърз, което означава, че никога няма да пропуснете нито един миг, а подвижният екран позволява да заснемате себе си в движение изключително лесно.

PowerShot G7 X Mark III ви дава огромно фокусно разстояние с голям диапазон. Например на спортно събитие можете да обхванете цялата сцена, преди да приближите максимално до фокусно разстояние 100 mm, за да заснемете действието. След това можете да се върнете към широк ъгъл на обектива, да обърнете сензорния дисплей, да докоснете екрана и да запишете реакцията си!

PowerShot G7 X Mark III също така предлага превъзходен режим за разпознаване и проследяване на лица. Това означава, че можете да се движите свободно, да вдигате ръцете си във въздуха от вълнение и да показвате реакцията си на случващото се, без да се притеснявате, че лицето ви ще изгуби фокус.

PowerShot G7 X Mark III се справя отлично при всякакви светлинни условия, независимо дали под заслепяващото слънце, или при светлината от лампата в спалнята, и точно това го прави перфектния фотоапарат за снимане навсякъде.

Ще можете да записвате невероятно стабилно видео дори при максимално увеличение, както и при панорамиране или в движение, благодарение на функцията "Усъвършенстван динамичен IS по 5 оси" за компенсиране на заклащането на фотоапарата.
Посланикът на Canon Piotr Malecki, който е коленичил на плаж, снимайки волейболен играч.

EOS M6 Mark II е най-добрият фотоапарат за влогове за творци, които искат фотографският им комплект да расте заедно с тях. Със сваляем електронен визьор, 3,5 mm конектор за свързване на външни микрофони и чехълче за светкавица и други съвместими аксесоари EOS M6 Mark II предоставя много възможности за разширяване на вашето творчество.

3. Canon EOS M6 Mark II

Върховият фотоапарат за влогове на Canon за създателите на съдържание

  • Сензор: 32,5 MP APS-C
  • Екран: 7,5 cm накланящ се сензорен екран
  • AF система: Dual Pixel CMOS AF с проследяване на лица и обекти и AF с разпознаване на очи
  • Макс. видео резолюция: 4K (3840 x 2160)
  • Система на обектива: специализирани малки и леки обективи EF-M и съвместимост с обективи EF и EF-S чрез адаптер EF-EOS M на Canon.
  • Аудио: вход за микрофон


Canon EOS M6 Mark II е най-добрият комплект за създателите на съдържание. Компактен с джобен размер и с директна съвместимост с компактните обективи EF-M фотоапаратът EOS M6 Mark II ще бъде до вас, където и да ви отведат творчеството и приключенията.

Със своя 32,5-мегапикселов сензор EOS M6 Mark II записва 4K видео с превъзходни детайли, а чувствителността му до ISO 25 600 за видео гарантира, че ще работи навсякъде – от ярки студийни среди до нощни градски пейзажи. Той също така записва Full HD с кадрова честота до 120 fps за удивителен забавен каданс с качество на кинофилм.

Търсите най-добрия фотоапарат за влогове с подвижен екран? Сензорният екран на EOS M6 Mark II се завърта на 180 градуса нагоре, за да снимате себе си у дома или в студиото, и на 45 градуса надолу, което означава, че ще можете да снимате независимо от ъгъла.

Със своята усъвършенствана AF система Dual Pixel CMOS EOS M6 Mark II може автоматично да разпознава лица и обекти и да ги проследява в кадъра. Също така ви позволява ръчно да изберете точката на фокусиране само с докосване на екрана, което означава, че винаги ще сте фокусирали точно това, което искате.

С помощта на адаптер за обективи EF-EOS M на Canon EOS M6 Mark II поддържа и обективи EF-S и EF, което ви позволява да постигате качествени ефекти с плитка дълбочина на рязкост, които придават на записите ви професионален облик.

Написано от Jeff Meyer и Peter Wolinski

Свързани продукти

Свързани статии

  • Жена, настройваща своя Canon PowerShot G7 X Mark III до лаптопа си, за да заснеме йога упражненията в хола си.

    КОМПАКТНИ ФОТОАПАРАТИ

    Най-добрият компактен фотоапарат за създаване на съдържание

    Открийте как PowerShot G7 X Mark III може да ви помогне да разгърнете творческото си вдъхновение в ежедневието.

  • Известният пекар Matt Adlard прави снимка на шоколадов десерт с Canon EOS M50 Mark II.

    КУЛИНАРНА ФОТОГРАФИЯ

    Рецепта за успех: представяне на Canon EOS M50 Mark II

    Самоукият пекар и звезда в социалните медии Matt Adlard опознава EOS M50 Mark II.

  • Човек на плажа, държащ пред себе си фотоапарат, прикрепен към ръкохватка-статив.

    ВЛОГОВЕ

    Започнете с влоговете днес

    Следвайте нашите съвети за влогове и научете как да заснемате красиви кадри, за да угодите на критичната си аудитория.

  • Звездата на YouTube и влогър Mike Gray натиска бутона за запис на сензорния екран на Canon PowerShot G7 X Mark III.

    ВЛОГОВЕ

    Творчески влогове с PowerShot G7 X Mark III

    Звездата от YouTube MikeVisuals разкрива как създава увлекателни влогове с компактния Canon PowerShot G7 X Mark III и споделя ценни съвети за влогъри.