Sanne from Books & Quills is filmed writing in her journal.

ВЛОГОВЕ

Най-добрите фотоапарати за влогъри на Canon

Заснемането на влог е страхотен начин хората да ви опознаят – а за да заснемете влог, се нуждаете от фотоапарат за влогове. Без значение дали искате да станете инфлуенсър с хиляди последователи, или просто да се забавлявате, докато заснемате хобитата си и приключенията си по време на ваканция, има толкова много начини да развихрите фантазията си и да покажете истинската си същност чрез влог. Вярно е, че в днешно време влогърите не са никак малко, но тези, които са приятелски настроени, креативни, носещи послание, винаги ще намерят път за изява.

Сега добрите намерения и послания оставаме на вас. Но когато става дума за най-добрите фотоапарати за влогове на Canon, тези трите тук ще направят заснемането забавно и лесно и ще вдъхнат живот на идеите ви, като същевременно ви предлагат качество на видеото и творчески контрол, от които се нуждаете, за да създадете идеалния влог. И трите фотоапарата за влогъри на Canon предлагат вградена Wi-Fi и Bluetooth комуникация, което ви позволява да споделяте видео и снимки веднага, като ги прехвърляте безжично във вашето смарт устройство, за да ги публикувате в социалните мрежи.

A flatlay of a vlogger's equipment, including the Canon EOS 250D.

Идеалният фотоапарат за влогъри на Canon от базов клас

Сензор: 24,1 MP APS-C
Екран: 8 cm подвижен сензорен екран
AF система: Dual Pixel CMOS AF с проследяване на лица и обекти и разпознаване на очи
Макс. видео резолюция: 4K (3840 x 2160)
Система на обектива: съвместима с обективи EF и EF-S
Аудио: вход за микрофон

Този лек и преносим DSLR фотоапарат съчетава производителност и впечатляващи спецификации. Подвижният екран с голяма степен на свобода ви помага да намерите идеалния ъгъл, от който да снимате, докато сте вкъщи или в студиото. Потребителският интерфейс с указания също така ви помага да се запознаете с различните функции и обяснява как да създадете различни ефекти. Canon EOS 250D е идеалният фотоапарат за влогъри, които желаят да преминат от смартфон към нещо, което има повече контрол върху творческия процес.

Технологията Dual Pixel CMOS AF с разпознаване на лица и очи гарантира, че никога няма да сте извън фокус, когато говорите точно срещу фотоапарата или се движите наоколо. Когато сваляте фотоапарата от статива, за да заснемете допълнителни кадри, Canon EOS 250D се усеща балансиран и лесен за носене. Това е най-големият от трите фотоапарата, представени тук, който улеснява поддържането на стабилен захват за идеални и стабилни изображения.

Sanne from Books & Quills sits at a desk writing in her journal.

Наред с всички тези удобни функции, инвестирането във фотоапарат със система EOS означава, че разполагате с огромна гама от аксесоари, от които да избирате, което ви осигурява още по-голяма творческа гъвкавост. Съвместимостта с обективите EF и EF-S означава, че разполагате с богати възможности при избора на фокусно разстояние и можете да създавате красива плитка дълбочина на рязкост. За подобрено качество на звука е предвиден 3,5 mm стерео минижак за свързване на външен микрофон.

Универсален и с богати възможности, Canon EOS 250D е избран от инфлуенсърката Sanne от канала на YouTube „Books and Quills“, която използва широката гама от обективи Canon, за да постигне ефекти с плитка дълбочина на рязкост, които правят видеата й да изглеждат като професионални.

Свързани статии
Adventurer Laura Bingham pictured from behind, facing dense jungle, as she films a vlog with a Canon PowerShot G7 X Mark II.

ВЛОГОВЕ

Laura Bingham: завладяването на река Есекибо

Авантюристката Laura Bingham извърши първото в света спускане по река Есекибо и направи влог за това изживяване с PowerShot G7 X Mark II.

Two women pose in front of a camera in a clothes shop.

ВЛОГОВЕ

Споделете вашата страст и персоналност: как да започнете да правите влогове днес

Създаването на влог е забавно и удовлетворяващо – просто следвайте нашите съвети за влогове и научете как да заснемете красиви кадри, които да се харесат на зрителите.

A flatlay of a vlogger's equipment, including the Canon M50.

Гъвкав безогледален фотоапарат Canon, предназначен за снимане както на закрито, така и навън

Сензор: 24,1 MP формат APS-C
Екран: 8 cm подвижен сензорен екран
AF система: Dual Pixel CMOS AF с проследяване на лица и обекти
Макс. видео резолюция: 4K (3840 x 2160)
Система на обектива: специализирани малки и леки обективи EF-M и съвместимост с обективи EF и EF-S чрез адаптер EF-EOS M на Canon.
Аудио: вход за микрофон

Canon EOS M50 е разработен за запис на качествено видео и в частност за заснемане на влогове. За начинаещите Canon EOS M50 предлага до 143 AF точки (в зависимост от използвания обектив) чрез технологията Dual Pixel AF, която поддържа проследяване на лица и обекти. Възможността за ръчен избор на AF точка означава, че когато снимате кадри без статив, можете да плъзнете пръста си по сензорния екран, за да преместите AF точката или да създадете професионален ефект с "дърпане на фокуса".

Canon EOS M50 е идеалen за снимане при слаба светлина. Когато записвате в 4K, фотоапаратът предлага чувствителност до ISO 6400, което означава, че можете да разчитате на ясни кадри с прецизни цветове, независимо дали снимате себе си, докато разопаковате продукти в спалнята си, осветена от лампа през нощта, или се разхождате по улиците на някой голям град под яркото обедно слънце. Ако не е нужно да записвате в 4K, снимането с HD качество ви позволява да увеличите диапазона на ISO от 100 до 25 600, което означава, че можете да снимате на лунна светлина и хората ще могат да виждат лицето ви!

Подвижният екран с голяма степен на свобода ви позволява да го завъртите изключително бързо и да снимате себе си, когато сте навън и отивате до местния хранителен магазин или изкачвате пътеката Appalachian. AF системата с висока чувствителност на Canon EOS M50 поставя рамка върху лицето ви, за да покаже, че сте на фокус, а режимът "Цифров IS за видео" осигурява стабилно видео дори когато снимате без статив.

A portrait of vlogger Joel from Gallucks.

За творческа гъвкавост можете да използвате обективите EF и EF-S с адаптер EF-EOS M на Canon, но компактните обективи EF-M на Canon са идеални за заснемане на влогове.

Какво още? Разполагате с вграден стереомикрофон, плюс 3,5 mm стерео минижак за свързване на външен микрофон. А с обектива от комплекта Canon EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM, монтиран към фотоапарата, EOS M50 стои превъзходно в ръцете ви. Това означава, че можете да снимате себе си от една ръка разстояние, без да се изморявате – техника, която често виждаме при инфлуенсъри като Joel от Gallucks.

A flatlay of a vlogger's equipment including the Canon G7 X Mark II.

Компактен фотоапарат за влогъри, снимащи на всевъзможни места

Сензор: 20,1 MP BSI 1.0
Екран: 7,5 cm накланящ се сензорен екран
AF система: Функция "Непрекъснат AF" с проследяване на лица и обекти, 31-точкова AF система, стабилизатор на образа (4 стъпки по-ниска скорост на затвора), функция "Интелигентен IS" с "Усъвършенстван динамичен IS" по 5 оси и "Автоматично нивелиране"
Макс. видео резолюция: Full HD (1920 x 1080) при 60 fps
Филтър: вграден ND филтър

Canon PowerShot G7 X Mark II е компактен фотоапарат с джобен размер, голям сензор и вграден обектив 24–100 mm (35 mm еквивалент) f/1.8-2.8. Комбинацията от ниско тегло и голям сензор го прави идеален за влогъри. Можете да го сложите в джоба си и да го вземете навсякъде – той е готов да посрещне всички предизвикателства, които ви поднася животът. Вграденият обектив е светкавично бърз, което означава, че никога няма да пропуснете нито един миг, а подвижният екран позволява да заснемате себе си в движение изключително лесно.

Canon PowerShot G7 X Mark II се справя отлично при всякакви светлинни условия, независимо дали под заслепяващото слънце, или при светлината от лампата в спалнята, и точно това го прави перфектния фотоапарат за снимане навсякъде. Можете да видите колко качествено е видеото на Ellie в нейния канал в YouTube „doyouknowellie“, която снима от зори до здрач.

Ellie from doyouknowellie sits at a table in a cafe.

Canon PowerShot G7 X Mark II ви дава огромно фокусно разстояние с голям диапазон. Например на спортно събитие можете да обхванете цялата сцена и след това да приближите максимално до фокусно разстояние 100 mm и да заснемете действието. След това можете да се върнете към широк ъгъл на обектива, да обърнете сензорния дисплей, да докоснете екрана и да запишете реакцията си!

Canon PowerShot G7 X Mark II също така предлага превъзходен режим за разпознаване и проследяване на лица. Това означава, че можете да се движите свободно, да вдигате ръцете си във въздуха от вълнение и да показвате реакцията си на случващото се, без да се притеснявате, че лицето ви ще изгуби фокус.

Ще можете да записвате невероятно стабилно видео дори при максимално увеличение, както и при панорамиране или в движение, благодарение на функцията "Усъвършенстван динамичен IS по 5 оси" за компенсиране на заклащането на фотоапарата.

Автор: Jeff Meyer

Обратно към всички съвети и техники