По-малко натоварване на ИТ персонала
Възложете управлението на печатните услуги на външен изпълнител, за да освободите служителите за по-важни дейности
Усъвършенствайте вашите печатни услуги.
Ако не можете да наблюдавате устройствата в цялата ви печатна инфраструктура, е трудно да контролирате печатните навици на служителите си или да предотвратявате пробиви в сигурността на данните.
Възложете управлението на печатните услуги на външен изпълнител, за да освободите служителите за по-важни дейности
Анализираме печатните навици на служителите, за да открием икономично и ефективно решение
Ние одитираме вашите услуги, за да открием слаби места в сигурността
Оптимизирането на технологиите намалява похабяването, консумацията на енергия и хартия
Майсторски клас в управлението на печата
Gary Horne
Заместник-директор, финанси и операции, Colchester Institute
Един от най-големите колежи за следдипломна квалификация в Обединеното кралство, Colchester Institute, желаеше да намали разноските си чрез оптимизиране на своя печатен парк в 10 различни подразделения. Освен остаряващи и неефективни, неуправляваните услуги за печат на института не му предоставяха достатъчна прозрачност, за да поеме контрола върху печатните навици на своите служители.
Ние заменихме 450 устройства със 100 многофункционални устройства Canon и използвахме софтуера uniFLOW, за да осигурим отпечатване от мобилни устройства и защитено отпечатване. Canon сега управлява устройствата и консумативите и използва наблюдение в реално време, за да поддържа инфраструктурата напълно оптимизирана.
Нашето решение помогна на института да спести 100 000 £ в първите 18 месеца – чрез намаляване на разходите за притежание и чрез използване на анализ на печата за намаляване употребата на хартия с 25%. Освен че позволихме на института да реинвестира в основните си услуги, ние също така помогнахме да се подобри удовлетвореността на студентите чрез по-бърз и по-лесен печат.
Идентифициране на основните нужди и договаряне на базовата рамка на разходите
Създайте бизнес модел и метод за постигане на резултати
Планирано и управлявано инсталиране на системата
Предоставяне и управление на договорените услуги
Постоянен преглед и анализ на услугите с цел осигуряване на най-високите стандарти