През 2020 г. станахме свидетели на радикална промяна във възможностите на фирмите за комуникация с техните клиенти. Много от нас прекарват все по-малко време в офиса, ограничавайки срещите на живо и прекарвайки повече време онлайн – в работа, но също и в приказки с приятели и пазаруване. Всъщност времето, отделяно за цифровите медии, се е увеличило стабилно, достигайки 7,5 часа на ден през тази година1.
С толкова много време, прекарано в различни цифрови канали, постигането на директна връзка става все по-голямо предизвикателство. Проучване сочи, че целевите пазари демонстрират признаци на „цифрова умора“, изразена в силно увеличаване на технологиите за блокиране на реклами2. Това поставя подновен акцент върху важността на алтернативните комуникации, например печатните материали, като начин за привличане и ангажиране на клиентите в новата нормалност.