Статия

Как серията imagePRESS C170 може да ви помогне да впечатлите клиентите, без да се разорявате

Как серията imagePRESS C170 може да ви помогне да впечатлите клиентите, без да се разорявате

Canon Camera
Употребата на цифрови медии продължава да нараства значително в цял свят. Изразен в цифри, този растеж се равнява на 13% средно увеличение в бюджета за цифров маркетинг между 2019 и 20201. Още повече, че нищо не подсказва забавяне в темпа на тази тенденция в предвидимо бъдеще.

Поради съчетание от технологични подобрения, промени в ежедневния ни живот и увеличаване на дистанционната работа за много от нас през 2020 г., нашите клиенти сега четат, купуват и работят онлайн повече от когато и да било преди.

Не се присъединявайте към тълпата

От гледна точка на бизнеса би било лесно да видите това като зелена светлина да инвестирате повече от бюджета си за маркетинг в тези популярни цифрови канали. Особено в момент, когато парите не достигат повече от всякога и много организации са изправени пред съкращения в бюджета за маркетинг.

Но преди да вземете това решение, си заслужава да спрете за малко и да помислите. Ако просто правите каквото правят и другите, вашите търговски послания могат лесно да се изгубят сред всички останали от различните ви конкуренти.

Една причина персонализираният печат да е толкова ефективен в сравнение с цифровите канали в днешно време, е фактът, че клиентите получават по-малко от него. В противовес на стотиците имейли, които задръстват пощенските им кутии, клиентите вероятно получават само шепа разпечатки на седмица.
Качествени комуникации

Време е за „заг“

Както гласи добре известната пословица в маркетинга: „когато всички вървят на зиг, вие тръгнете на заг“, сега е вероятно да постигнете по-висока стойност, ако се обърнете към печатните носители. Това ви предоставя пряка, осезаема и ефективна алтернатива да привлечете вниманието на клиентите си и да оставите дълготрайно впечатление у тях.

Все пак, за да запазите усещането за по-висока стойност, породено от оскъдността, важно е материалите, които отпечатвате, да се възприемат като първокласно качество, иначе ще се озоват в кошчето за отпадъци толкова бързо, колкото и имейлите. Проучване ни казва, че качеството на печатните комуникации – от типа на носителя до дизайна – оказва съществено въздействие върху ефективността им.

За вдъхновение и демонстрация на типа привличане на вниманието, което може да се постигне с печат, вижте няколко примера, получили международно признание – директната поща с холограма на Mercedes2 и рекламната листовка на Ford Ranger „How to break up with your Ford Ranger“3 (Как да скъсате с вашия Ford Ranger). И двете реклами показват ограниченията на едноизмерната електронна поща в сравнение с изключително богатите възможности на печатните кампании.

Рентабилната серия imagePRESS C170

Едно от ключовите съображения, които традиционно възпираха инвестициите в печата, беше бюджетът. Намалените производствени разходи бяха вероятно основната притегателна сила на цифровите медии, когато се появиха за първи път на сцената. Бихме разбрали нежеланието ви да инвестирате във висококачествени решения за печат, ако разчитате на скъпи външни доставчици на печатни услуги. Но сега има много добър начин за заобикаляне на този проблем.

Вашата фирма може да спести пари и да отпечатва качествени маркетингови материали в офиса, като инвестира в устройство от серията imagePRESS C170 от Canon. Това е усъвършенствано решение, което предлага офис функционалността, която бихте очаквали от основен работен принтер, с допълнителни възможности за довършителни операции. Казано с прости думи, то ви предлага най-доброто от двата свята: икономичен принтер за ежедневна употреба, който обаче ви осигурява висококачествени резултати, способни да разширят възможностите ви за професионален печат.

Качеството наистина е толкова добро, че можете да използвате серията imagePRESS C170, за да рекламирате продуктите и услугите си на впечатлени клиенти, без да се налага да прибягвате до обичайния си доставчик на печатни услуги.

Още по-хубавото е, че продуктовото портфолио на серията imagePRESS C170 е предназначено да предлага широк спектър от възможности, така че да отговори на индивидуалните ви бизнес изисквания. Гамата е проектирана да осигурява цветни печатни материали с неизменно високо качество и висока разделителна способност, за да ви помогне да постигнете най-ефективни и ангажиращи резултати. Нашата гама предлага технологията, която ви е необходима, за да създавате разнообразни, игриви и вълнуващи печатни материали, обхващайки всичко от плакати до персонализирани опаковки.

Основни характеристики на imagePRESS C170

Със сертифицирано от FOGRA качество за цветовете на вашата марка, което не се променя между отделните печатни задачи и с течение на времето, високото качество на печат на всички ваши проекти е гарантирано. Освен това ще се възползвате от ненадмината гъвкавост. Можете да отпечатвате в различни формати, включително стандартните A4 и A3, пликове, хартии до 350 g/m2 и дълги листове до 1300 mm. Можете да се наслаждавате и на голяма гъвкавост с разнообразни текстури, избирайки между гланцирани, копринени, обикновени и релефни печатни носители, печат на променливи данни и широка гама от поточни професионални довършителни операции.

За да научите какво още може да направи серията imagePRESS C170 от Canon за вашия бизнес, разгледайте брошурата на портфолиото.

Свързани продукти и решения

Вижте по-подробно

  • Цифрова трансформация на хибридното работно място чрез печат

    СТАТИЯ

    Цифрова трансформация на хибридното работно място чрез печат

    Трансформиране на печата за нуждите на вашето хибридно работно място.

  • Цифрова трансформация

    СТАТИЯ

    Цифрова трансформация: как цифровите технологии променят бизнеса

    Превръщане на употребата на цифрови инструменти в новата организационна норма.

  • Agapanthus

    СТАТИЯ

    Ръководство за Canon imageRUNNER ADVANCE DX C5800

    Всичко, което трябва да знаете за интелигентния многофункционален принтер Canon imageRUNNER ADVANCE DX.

  • Не сте сигурни от кои продукти има нужда вашият бизнес?

    1. https://www.mediavalet.com/blog/digital-marketing-statistics/
    2. https://www.printpower.eu/case-studies/mercedes-hologram/
    3. http://www.bestadsontv.com/files/print/2017/Dec/91297_JWT%20Ford%20Ranger%20DM%20BoardV2.jpg