Обратно на работа

На тази страница можете да намерите съвети, които да ви помогнат да разрешите някои често срещани проблеми с използването на uniFLOW Online и вашето печатащо оборудване, които може да възникнат при завръщането ви на работа след продължителен период на намалено използване или неползване.
Work professional strengthening security and compliance

uniFLOW

  • Ако вашето печатащо оборудване не е било свързвано с uniFLOW Online дълго време, може да се наложи връзката да бъде активирана отново. Моля, вижте по-долу връзката, която обяснява как можете да видите дали връзката трябва да бъде възстановена и как вие или вашият ИТ администратор можете да направите това.

    За повече информация относно uniFLOW Online, моля, посетете следната уебстраница: ръководство за първи стъпки в uniFLOW Online

imageRUNNER/imageRUNNER ADVANCE


По-долу са представени редица често срещани проблеми, които се срещат при неизползване, и възможни решения.

  • Хартията е естествен продукт и като такъв е чувствителна към колебанията във влажността на въздуха. Особено когато централното отопление се изключва и включва, хартията може да се овлажни в машината, тъй като температурата на околната среда се променя внезапно. Това може да доведе до засядане на хартия.

    Моля, следвайте следните стъпки:

    1. Извадете цялата хартия от принтера.
    2. Вземете нов топ хартия, който се е аклиматизирал.
    3. Извадете хартията от опаковката или кутията и я освободете.
    4. Извадете първия и последния лист.
    5. Заредете хартията в принтера така, че стрелката върху опаковката или кутията да сочи към страната на хартията, която ще бъде отпечатана първа.

  • За инструкции, моля, изтеглете ръководството си от нашия сайт за поддръжка.

  • Качеството може да не е толкова добро, колкото трябва да бъде, когато устройството се включи за първи път. Възможно е по време на периода на неизползване да се е натрупал конденз, като това ще бъде най-осезаемо при цветните устройства. Може да се наложи устройството да се остави да се аклиматизира за няколко часа нормална употреба, за да се реши този проблем.

    Ако все още има проблеми, моля, проверете стъпките по-долу:

    • Заменете хартията с нова
    • Стартирайте режима за потребителска поддръжка „Почистване на основния модул“
    • Регулирайте настройките, ако резултатите от печатането не са задоволителни

  • Рестартирайте устройството, тъй като е възможно връзката да е била прекъсната. Изчакайте между 15 и 45 минути, за да се уверите, че връзката е напълно осъществена, и проверете дали това ще реши проблема.

    1. На контролния панел натиснете бутона [123]
    2. Изберете [Monitoring Service] (Услуга за наблюдение)
    3. Изберете [Communication Test] (Тест за комуникации)
    4. Изберете [Start Test] (Стартирай тест)

    След това трябва да се изпише „Communications successful“ (Комуникацията е успешна), но ако има код за грешка, моля, свържете се с нашия помощен център.

    За допълнителна помощ, моля, посетете нашия уебсайт за поддръжка.

  • Проверете и почистете подаващото устройство за документи

    • Проверете дали е включено електрическото захранване.
    • Проверете дали захранващият кабел е плътно вкаран в устройството.
    • Проверете дали бутонът за захранване на устройството е включен
    • Светва ли (Energy Saver) (Пестене на енергия)? Ако свети, натиснете (Energy Saver) (Пестене на енергия), за да отмените режима на покой.

    Ако устройството все още не се включва, моля, свържете се с нас.

    • Проверете потребителското име и паролата.
    • Проверете дали устройството е свързано към мрежата
    • Проверете дали часовникът на устройството е настроен на правилното време и дата

    • Проверете дали устройството е свързано към мрежата
    • Проверете дали отдалечената система е налична
    • Проверете дали не са извършени промени в инфраструктурата, които могат да изискват повторно конфигуриране на настройките на устройството

  • За всякакви други кодове или съобщения за грешки, които се появяват, моля, посетете нашата страница за кодове за грешки, за да получите помощ.

imagePROGRAF

  • За всякакви други кодове или съобщения за грешки, които се появяват, моля, посетете нашата страница за кодове за грешки, за да получите помощ.

Документни скенери

    • За скенери с импринтер: касетата за импринтер може да е пресъхнала. Средството за отстраняване на проблема е да опитате да изтриете касетата или да поръчате резервни части
    • В някои случаи ролките за подаване на хартия могат да придобият неправилна форма и да образуват плоско място поради компресия и липса на употреба, което ще доведе до неправилно подаване на хартия. В такъв случай, моля, поръчайте комплекти резервни ролки.

    За кодове за грешки, драйвери, фърмуер, ръководства и софтуер за други модели, моля, посетете нашия сайт за поддръжка

Почистване

  • Като част от стандартния ни процес на поддръжка нашите инженери винаги гарантират, че устройството е почистено старателно след това съгласно стриктни стандарти. След това препоръчваме да се спазват указанията за почистване, посочени в ръководството на потребителя за устройството. (Копия на ръководствата можете да изтеглите от нашия сайт за поддръжка.)

    Понастоящем много клиенти се обръщат към нас с молба за съвет за най-добрите практики по отношение на почистването на често докосваните зони на устройствата. Препоръчваме ви да следвате инструкциите по-долу. Въпреки това, моля, имайте предвид, че тези указания за почистване не гарантират ефективност срещу коронавирус. За информация относно ефективността на почистващите препарати на спиртна основа се обърнете към производителя на почистващия препарат.

    • Извършете всички необходими процедури за изключване и изключете устройството от електрическата мрежа преди почистване.
    • За дезинфекция използвайте мека кърпа, напоена с почистващ препарат на алкохолна основа. Избършете частите, които потребителите могат да докосват, като цифровите клавиши на работните панели, сензорните екрани, капаците и дръжките.
    • Никога не впръсквайте алкохол или други дезинфектанти директно върху местата, където могат да попаднат течности, като ръбовете на сензорните екрани или цифровите клавиши. Уверете се, че не сте капнали течност върху тези места.
    • В зависимост от вида на алкохола или използвания метод за забърсване външната част на принтера може да се обезцвети или да промени цвета си, но това няма да се отрази на функционирането на принтера.
    • Имайте предвид, че някои търговски продукти, като например мокри кърпички, могат да съдържат безалкохолни съставки и поради това не се препоръчват за употреба.
    • Canon не препоръчва никоя марка или производител на почистващи препарати на алкохолна основа. Въпреки това се препоръчва да се използва почистващ препарат, който съдържа минимум 60% алкохол. Моля, имайте предвид, че алкохолът е запалима течност, поради което никога не трябва да се използва в близост до огън.

    Ако проблемите продължат да се наблюдават или ако при завръщането си на работа сте установили, че бизнес нуждите ви са се променили, моля, свържете се с нас за допълнителна помощ.

    Поради повишения обем на обажданията е възможно да се наложи да изчакате малко по-дълго време от обикновено. Молим ви за разбиране относно начина, по който предоставяме услугите си при тези извънредни обстоятелства.

Може също да имате нужда от...

Проучване