Европейска гаранционна система на Canon
ЕГС предлага две различни възможности за сервизно обслужване. Вашето местоположението и закупеният продукт определят с коя от възможностите разполагате. Повечето от продуктите на Canon за масово потребление предлагат възможност за ремонт в сервиз на производителя. Ако по време на гаранционния срок даден продукт прояви производствен дефект, той трябва да бъде върнат в одобрен от Canon сервиз, където ще бъде ремонтиран безплатно от техник на Canon. След извършване на ремонта, продуктът ще ви бъде върнат.
За конкретни лазерни и мастилено-струйни продукти (в определени държави) се предлага ремонт на място. Вижте списъка с отговарящи на изискванията продукти по-долу в общите условия за ремонт на място.
Ако продукт, отговарящ на изискванията, покаже производствен дефект по време на гаранционния срок, тогава ще бъде осигурен ремонт на място по един от следните начини:
-
Ремонт на място (от техник)
-
Подмяна на място (с куриер)
Ако в този документ не са включени общите условия за ремонт на място, то тази услуга не се предлага във вашата държава. В такъв случай имате възможност единствено да ремонтирате продукта в сервиз на производителя.