Информация за Европейската гаранционна система на Canon

По-долу е изложена подробна информация относно общите гаранционни условия за ремонт в сервиз на производителя и ремонт на място.

Европейска гаранционна система на Canon

ЕГС предлага две различни възможности за сервизно обслужване. Вашето местоположението и закупеният продукт определят с коя от възможностите разполагате. Повечето от продуктите на Canon за масово потребление предлагат възможност за ремонт в сервиз на производителя. Ако по време на гаранционния срок даден продукт прояви производствен дефект, той трябва да бъде върнат в одобрен от Canon сервиз, където ще бъде ремонтиран безплатно от техник на Canon. След извършване на ремонта, продуктът ще ви бъде върнат.


За конкретни лазерни и мастилено-струйни продукти (в определени държави) се предлага ремонт на място. Вижте списъка с отговарящи на изискванията продукти по-долу в общите условия за ремонт на място.

Ако продукт, отговарящ на изискванията, покаже производствен дефект по време на гаранционния срок, тогава ще бъде осигурен ремонт на място по един от следните начини:

  • Ремонт на място (от техник)

  • Подмяна на място (с куриер)

Ако в този документ не са включени общите условия за ремонт на място, то тази услуга не се предлага във вашата държава. В такъв случай имате възможност единствено да ремонтирате продукта в сервиз на производителя.

Общи условия

За да видите пълните общи условия на видовете гаранционни услуги, моля, прочетете съответната гаранционна възможност по-долу.

ЕГС за ремонт в сервиз на производителя

Европейска гаранционна система (ЕГС) за продукти за изображения


Canon и членовете на ЕГС гарантират, че хардуерът на този продукт ще бъде в добро състояние по време на гаранционния период. В случай че хардуерът се окаже дефектен в рамките на гаранционния период, ще бъде предоставена ремонтна услуга за хардуера безплатно в упълномощен сервизен(ни) център(рове) на Canon в членуващите в ЕГС държави.

Тази гаранция за ремонт в сервиз на производителя се прилага за продукти на Canon, предназначени за и закупени в рамките на Европейското икономическо пространство („ЕИП“), както и Швейцария и Обединеното кралство.

Безплатната услуга на ЕГС може да бъде получена само срещу представяне на тази гаранционна карта заедно с оригиналната фактура/касова бележка, издадена на клиента от търговеца на дребно, и ако в гаранционната карта са посочени: (а) името на купувача, (б) името и адресът на търговеца на дребно, (в) името на модела и серийният номер, ако има такъв, на закупения продукт и (г) датата на закупуване на продукта. Canon си запазва правото да откаже гаранционна услуга, ако тази информация е непълна, премахната или променена след оригиналната покупка на продукта от потребителя от търговеца на дребно.

Canon може да ремонтира или да замени продукти на Canon с нови или рециклирани части или продукти с еквивалентни на нови характеристики и надеждност. Canon може също така да замени продукти с еквивалентни модели, когато оригиналните са спрени от производство. Рециклираните части или продукти ще бъдат използвани само ако това е допустимо съгласно законодателството на дадена страна, където гаранцията е приложима.

  • Гаранцията е валидна за срок от две години от датата на закупуването на продукта от потребителя, който факт се удостоверява с гореспоменатите документи.

    Серия PIXMA G: две години или 30 000 разпечатки, което от двете настъпи по-рано.

    PIXMA G550/650: две години или 10 000 печата, което от двете настъпи по-рано.

  • Гаранционните услуги се извършват в оторизирани сервизни центрове на Canon.

    Всички разходи, свързани с транспортирането на продукта до и от сервизните центрове на Canon за сметка на потребителя. Ако продуктът е внесен в страна, която не е страна-членка на ЕГС и която не приема гаранционната карта, продуктът трябва да бъде върнат обратно в страната, от която е бил закупен, за да бъде реализирано правото на гаранционно обслужване.

  • За пълни подробности относно гаранцията, предлагана в отделните държави, моля, свържете се със съответния член на ЕГС.

  • Тази гаранция не покрива:

    • Периодични проверки, поддръжка и ремонт или замяна на части в резултат на нормално износване.
    • Консумативи.
    • Софтуер.
    • Части, подлежащи на износване (напр. видеоглави, Оптични части за проектор, абсорбиращи тампони за отпадъчно мастило и ролки на водача), както и консумативи и аксесоари (напр. батерии и записващи носители), включително, но без да се ограничава до: ленти, DVD, карти с памет и преносими твърди дискове, използвани с този продукт, не се покриват от тази гаранция.
    • Дефекти, причинени в резултат на модификации на продукта без разрешението на Canon.
    • Разходи, направени от сервизните центрове на Canon при извършване на настройки или модификации на продукта, необходими за привеждане на същия в съответствие с техническите изисквания или инструкциите за безопасност в съответната държава, или други разходи, свързани с приспособяване на продукта към съответни спецификации, в които са настъпили промени след датата на доставка на продукта.
    • Повреди в резултат на несъответствие на продукта със специфични стандарти или спецификации в държава, различна от страната, където е закупен продукта.

    Гаранционното обслужване не включва повреди и/или дефекти в продукта, резултат от:

    • Несъобразена с предназначението на продукта употреба, прекомерна експлоатация, неспазени указания за употреба или  използване  на  продукта,  посочени  в  ръководството  за  употреба  и/или  съответните  документи  за  използване, включително но не само, вреди поради неправилно съхранение, изпускане, силен удар, корозия, прах, вода или пясък.
    • Поправки, модификации или почистване на продукта, осъществено в сервизни центрове, които не са оторизирани от Canon.
    • Повреди, причинени пряко от използването на резервни части, софтуер и консумативи (като например мастило, хартия, тонер или батерии), които не са съвместими с продукта. Съвместимостта с конкретен продукт на Canon трябва да е посочена върху опаковката, и е гарантирана само при използване на оригинални резервни части, софтуер или консумативи на Canon, тъй като те са били тествани. Съветваме ви да проверите съвместимостта преди употреба.
    • Инсталиране на продукта към оборудване, което не е одобрено за инсталация от Canon.
    • Неподходяща опаковка на продукта при връщането му в оторизиран сервизен център на Canon.
    • Инциденти  или  природни  бедствия,  или  всякакви  събития  извън  контрола  на  Canon,  включително,  но  не  само, светкавици, наводнения, пожар, обществени безредици или неподходяща вентилация.

  • Услугите, свързани с гаранционното обслужване, може да бъдат забавени, когато се извършват извън страната, в която е извършена покупката, поради това, че продуктът не се разпространява на пазара на съответната държава, където се извършва гаранционното обслужване или се продава модел, пригоден за съответната държава, съответно когато нужните резервни части за продукта не са налични в държавата, където се извършва гаранционното обслужване. Потребителят носи отговорност за поддържането и запазването на софтуерни файлове и програми преди извършването на ремонта и възстановяването им след приключване на последния.

    Canon не поема отговорност за каквито и да било други претенции, включително, но без да се ограничава до, загуба на записващия носител, загуба на данни и др., които не са изрично посочени в тази гаранция. Когато връщате продукта за гаранционно обслужване, моля опаковайте го внимателно, обезопасете го, приложете касовата бележка и гаранционната карта, инструкциите за ремонт и (ако е приложимо) образец от записващия носител, върху който се съхраняват снимките, направени с продукта.

    Гаранцията не засяга законоустановените права на потребителите според приложимото национално законодателство, нито правата на потребителя, произтичащи от договора за продажба с продавача. При липса на приложимо национално законодателство във връзка с гаранционната отговорност, тази гаранция се счита за единствено обезщетение и нито Canon, нито клоновете/дъщерните дружества на Canon или други членове на ЕГС ще бъдат отговорни за каквито и да било случайни или косвени вреди от нарушаване на гаранционните условия на този продукт.

    Тези Гаранционни Условия Се Предлагат От Canon, Без Да Отменят Действието На Законните Права, Които Може Допълнотелно Да Имате, По Отношение На Продуктите, Обхванати От Настоящите Условия.



    Ако имате допълнителни въпроси относно Европейската гаранционна система, моля, свържете се с нас на имейла за поддръжка или посредством телефона за поддръжка.

ЕГС за ремонт на място

План за гаранционно обслужване на място (лазерни и мастиленоструйни продукти)


Преглед на всички приложими модели.


Ако трябва да използвате вашата гаранция на място за този продукт, важат следните правила и условия. Гаранцията ви за ремонт на място е валидна за 2 години от датата на закупуване на вашия нов офис продукт на Canon.

Съгласно тази гаранция имате право да получите поддръжка от Canon, както е описано по-долу. Моля, имайте предвид, че всички услуги, предоставени съгласно Гаранцията за ремонт на място, са предмет на условията, посочени тук. Моля, имайте предвид, че тази гаранция за ремонт на място се прилага в допълнение към всяка друга гаранция на Canon, която може да имате за въпросния продукт, и в допълнение към всички законови права, които може да имате като потребител съгласно приложимото местно законодателство. Тази гаранция за ремонт на място се прилага за определени офис продукти на Canon, предназначени за и закупени в рамките на Европейското икономическо пространство („ЕИП“) плюс Швейцария и Обединеното кралство.

Canon гарантира, че хардуерът на този продукт ще бъде в добро състояние по време на гаранционния период. В случай, че се установи, че хардуерът е дефектен в рамките на гаранционния период, „Обслужване на място“ ще бъде предоставено на вашето регистрирано местоположение в рамките на Територията (както е дефинирано по-долу).

Гаранция за ремонт на място може да бъде получена безплатно само срещу представяне на оригинално доказателство за покупка, посочващо датата на закупуване на продукта. Canon може да ремонтира или да замени продукти на Canon с нови или рециклирани части или продукти с еквивалентни на нови характеристики и надеждност. Canon може също така да замени продукти с еквивалентни модели, когато оригиналните са спрени от производство. Рециклираните части или продукти ще бъдат използвани само ако това е допустимо съгласно законодателството на дадена страна, където гаранцията е приложима.

  • Гаранцията за ремонт на място е валидна за 2 години от датата на закупуване на вашия нов офис продукт на Canon, както е видно от доказателството за покупка.

  • Гаранционното обслужване на място е достъпно, като се свържете с центъра за обслужване на Canon.

    Услугата за ремонт на място ще бъде предоставена по един от следните начини:

    • Ремонт на място (от техник)*, който покрива всички свързани разходи за труд (включително извикване, пътуване и ремонт) и разходите за всички сервизни части.

    • Замяна на място (чрез куриер), което покрива разходите за заместващ продукт и всички свързани с това разходи за доставка.

    Методът на обслужване се определя от модела и ще бъдете уведомени как да продължите, когато се свържете с центъра за помощ на Canon.

    *Услугите по гаранцията за ремонт на място могат да бъдат извършени от трети страни от името на Canon, като използват разумни умения и грижа.

  • Canon не гарантира следното:

    • Периодични проверки, поддръжка и ремонт или замяна на части поради нормално износване.
    • Консумативи и аксесоари, включително адаптер за променлив ток.
    • Всякакъв софтуер.
    • Части, подлежащи на износване, както и консумативи и аксесоари.
    • Дефекти, които са причинени от модификации, извършени без одобрението на Canon.
    • Разходи, направени от Canon при извършването на адаптации или модификации на даден продукт, които са необходими във връзка със специфичните за страната технически норми или стандарти за безопасност или спецификации, или всякакви други разходи за настройване на продукта в резултат на каквито и да е спецификации, които са се променили след доставката на продукта.
    • Повреда, произтичаща от факта, че продуктът не е в съответствие със специфичните за страната стандарти или спецификации в друга страна, която не е страната на закупуване.

    Гаранционното обслужване не се включва, ако повредата или дефектите са причинени от:

    • Неправилна употреба, боравене със или експлоатация на продукта, както е посочено в ръководствата за потребителя или оператора и/или съответните документи на потребителя, включително, но без ограничение, неправилно съхранение, повреди от изпускане, прекомерни удари, корозия, нечистотии, вода или пясък;
    • Ремонти, модификации или почистване, извършени в сервизен център, който не е упълномощен от Canon;
    • Пряка щета, причинена от употребата на резервни части, софтуер или консумативи (като мастило, хартия, тонер или батерии, печатащи глави), които не са съвместими с продукта. Съвместимостта с вашия конкретен продукт на Canon следва да бъде указана на опаковката, но се предполага, че е гарантирана при употребата на оригинални резервни части, софтуер или консумативи на Canon, тъй като същите са тествани. Съветваме ви да проверите съвместимостта преди употреба.
    • Свързване на продукта към оборудване, което не е одобрено за свързване от Canon.
    • Инциденти, произшествия или каквато и да е причина, която е извън контрола на Canon, включително, но не само, мълния, вода, пожар, нарушения на обществения ред и неправилна вентилация.

    В допълнение към горното ремонтът на място не включва:

    • Необходими услуги и свързани сервизни части поради неправилна инсталация или мрежова връзка на вашия продукт, ако инсталацията и мрежовата връзка на вашия продукт не са били предоставени от Canon;
    • Работа, която е необходима поради прекъсване и повторно свързване на продукта, включително каквато и да било подготовка, необходима за безопасен транзит, различна от предвидената от нас или от наше име;
    • Работа, различна от нашето стандартно сервизно време, освен ако не е променено от Плана за гаранционно обслужване на място;

    Моля, имайте предвид, че за предоставянето на услуги на място от сервизните инженери/куриера е необходимо условие вашият продукт да се намира на територията. Услугите на място могат да бъдат предоставени само при условие, че предоставяте на сервизните инженери/доставчици достъп до Продукта и разумна помощ, поискана във връзка с това.

    Ако възнамерявате да преместите вашия продукт от един адрес на друг по време на срока на гаранцията за ремонт на място, трябва да уведомите Canon за подробностите за новия адрес. Можете да направите това, като изпратите имейл до посочения имейл адрес за контакт за местоположение (имейл адресите са предоставени в данните за връзка относно гаранцията за ремонт на място). Ако премествате продукта в друга държава, моля, проверете дали държавата, в която премествате вашия продукт, е посочена в данните за връзка с гаранцията за ремонт на място, за да сте сигурни, че Canon предлага гаранция на място в тази държава.

  • Ремонтът/размяната може да се забави, когато се извършва извън първоначалната държава на закупуване, ако продуктът все още не се продава в тази държава или се продава в специфичен за държавата дизайн. Съответно, някои резервни части за продукта могат да не са налични на склад в държавата на ремонта. Потребителят носи отговорност за архивиране и записване на каквито и да е софтуерни файлове и програми преди ремонта/размяната и за тяхното възстановяване след такъв ремонт/размяна. Canon не поема отговорност за каквито и да е искове, включително, но не само, загуба на записващи носители и загуба на данни и т.н., които не са изрично посочени в тази гаранция. Настоящата гаранция не засяга законоустановените права на потребителя съгласно приложимото национално законодателство, нито правата на потребителя срещу търговеца на дребно, произтичащи от договора за покупко-продажба. При липсата на приложимо национално законодателство настоящата гаранция ще бъде единственото и изключително правно средство на потребителя за обезщетение и нито Canon, нито нейните дъщерни дружества ще носят отговорност за каквито и да е случайни или последващи щети за нарушаване на каквато и да е изрична или подразбираща се гаранция на този продукт. За пълни подробности относно гаранцията, предлагана в отделните държави, моля, свържете се с центъра за помощ на Canon.

    При спазване на гореизложеното, вие се съгласявате, че Canon не носи отговорност за необходимата допълнителна работа или загуби, разходи или причинени щети, защото:

    1. Не сте използвали, съхранявали или боравили правилно с продукта (включително липса на осигуряване на подходящи условия на околната среда) или не сте спазили каквито и да било инструкции или препоръки за продукта, дадени от Canon или съдържащи се в някое ръководство за работа, или друга клауза от гаранцията за ремонт на място;
    2. Не сте инсталирали или поддържали корекция на грешки, текущи надстройки на софтуер или нови версии, доставени или направени общодостъпни от Canon или други съответни доставчици трети страни;
    3. Поради вирус (или подобен) във вашата система или поради неизправност или изискване на продукт, който сте свързали с продукта или който по друг начин влияе неблагоприятно на работата на продукта;
    4. Вие или някой друг, действащ от ваше име, сте повредили или направили промени в продукта или сте свързали или включили друг елемент към продукта или вашите свързани системи, които влияят неблагоприятно на работата на продукта;

    Гаранцията за ремонт на място се управлява и тълкува в съответствие със съответното законодателство на държавата, където се използва продуктът и където се предоставят услугите, и всички спорове във връзка с гаранцията за ремонт на място попадат под изключителната юрисдикция на компетентните съдилища на тази юрисдикция.

Последна актуализация: 1 януари 2022 г.

ЧЗВ за общ преглед на гаранцията на EWS

  • Като цяло, Canon предлага Европейската гаранционна система (EWS) за продукти, закупени в:

    Австрия, Белгия, България, Хърватия, Кипър, Чешка република, Дания, Естония, Финландия, Франция, Германия, Гърция, Унгария, Исландия, Ирландия, Италия, Латвия, Литва, Люксембург, Малта, Норвегия, Полша, Португалия, Румъния, Словакия, Словения, Испания, Швеция, Швейцария, Нидерландия и Обединеното кралство.

    Моля, прегледайте пълните Общи условия на тази гаранция.

  • По принцип няма законово изискване клиентите да регистрират продукт в Canon за гаранционните цели на EWS. Регистрирането на продукт в Canon чрез Canon iD ще ни позволи да ви изпращаме целеви промоционални материали и актуализации относно вашите продукти. Някои случайни промоционални гаранции може да изискват регистрация в Canon, но специфичните Общи условия на промоцията ще уточнят това, ако е приложимо.

  • За държавите, в които важи Европейската гаранционна система (EWS), всеки продукт обикновено съдържа гаранционна карта на EWS в кутията. Тя ще изглежда подобно на следните примери: 

  • Не е необходимо да връщате документи на Canon, за да се регистрирате за Европейската гаранционна система (EWS). Ако желаете конкретно да поискате гаранционен ремонт съгласно Европейската гаранционна система (EWS), тогава винаги ще бъде необходимо да предоставите на Canon оригинално валидно доказателство за покупката (включително оригиналната дата на покупката) за въпросния продукт и в някои случаи може да се изисква и попълнена гаранционна карта. Моля, вижте конкретната въпросна държава за специфични изисквания.

  • Ако желаете конкретно да поискате гаранционен ремонт съгласно Европейската гаранционна система, тогава винаги ще бъде необходимо да предоставите на Canon оригинално валидно доказателство за покупката (включително оригиналната дата на покупката) за въпросния продукт и в някои случаи може да се изисква и попълнена гаранционна карта. Моля, вижте конкретната въпросна държава за специфични изисквания. Промоционалните гаранционни предложения могат също така да посочат допълнителни изисквания, затова вижте специфичните общи условия за всички промоционални предложения (ако са приложими).

  • Ако желаете конкретно да поискате гаранционен ремонт съгласно Европейската гаранционна система, тогава винаги ще бъде необходимо да предоставите на Canon оригинално валидно доказателство за покупката (включително оригиналната дата на покупката) за въпросния продукт и в някои случаи може да се изисква и попълнена гаранционна карта. Моля, вижте конкретната въпросна държава за специфични изисквания. Промоционалните гаранционни предложения могат също така да посочат допълнителни изисквания, затова вижте специфичните общи условия за всички промоционални предложения (ако са приложими)

  • Като цяло продуктите на Canon се предлагат с 24-месечна гаранция на Европейската гаранционна система. Изключения могат и се прилагат и често се случва търговците на дребно да предлагат свои собствени промоции за удължаване на гаранцията. Ако имате съмнения, моля, направете справка с раздела за гаранция на приложимия уебсайт за поддръжка на Canon за конкретната държава или до вашия търговец на дребно (в случай на удължаване на гаранцията от търговеца).

  • Подробна информация относно конкретната гаранция, която се предлага за всеки продукт, обикновено се съдържа в кутията на продукта. Най-общо, продуктите ще се покриват от гаранция, която се прилага за техните конкретни региони на продажба и ще бъде необходимо клиентите да върнат продуктите към приложимия регион, за да претендират гаранционен ремонт. Обикновено Canon не предлага глобална гаранция, освен ако конкретно не е упоменато за конкретните продукти/региони.

  • Да, продуктите на Canon се покриват от Европейската гаранционна система (EWS), независимо кой е действителният собственик на продукта. Началната и крайната дата на гаранцията обаче ще се прилагат към първоначалната дата на покупка, а не към датата на последващата продажба. Ако желаете конкретно да поискате гаранционен ремонт съгласно с EWS, тогава винаги ще бъде необходимо да предоставяте на Canon оригинално валидно доказателство за покупката (включително оригиналната дата на покупката) за въпросния продукт и в някои случаи може да се изисква и попълнена гаранционна карта. Моля, вижте конкретната въпросна държава за специфични изисквания.

  • Технически, гаранциите на Canon са приложими само в рамките на региона, в който продуктът е продаден и за който в кутията са включени конкретни подробности за гаранцията. Обикновено Canon не предлага глобална гаранция, освен ако конкретно не е упоменато за конкретните продукти/региони. Бихме посъветвали клиентите на Canon винаги да се свързват с местни представители на Canon, за да видят какъв вид съдействие може да им се предложи. В някои случаи може да се наложи да платите за всички приложими ремонти и след това да се опитате възстановите средствата от Canon (това важи само ако отстранената неизправност е покрита от условията на Европейската гаранционна система (EWS) – например е изключена злоупотреба от клиента), когато се върнете към региона, обхванат от EWS. За да подкрепите вашето искане, ние винаги бихме ви посъветвали да запазите всякакви приложими документи, свързани с направените такси/извършените ремонти.

Информация за контакт

Таблицата по-долу съдържа държавите, които предлагат Европейската гаранционна система на Canon, за повече информация, моля, прегледайте пълните Общи условия на Европейската гаранционна система на Canon. Можете да намерите информация за контакт за всяка държава и нивото на обслужване, което е достъпно.


Моля имайте предвид, че където е налична, услугата на място се предоставя само за продукти, отговарящи на изискванията.


Държава Информация за контакт с помощния център
Австрия Canon Австрия
Белгия Canon Белгия (нидерландски)
Canon Белгия (френски)
България Canon България
Кипър Canon Cyprus
Чешка република Canon Чехия
Дания Canon Дания
Естония Canon Естония
Финландия Canon Финландия
Франция Canon Франция
Германия Canon Германия
Гърция Canon Гърция
Унгария Canon Унгария
Исландия +354 533 34 11

Beco
Ирландия Canon Ирландия
Италия Canon Италия
Латвия Canon Латвия
Литва Canon Литва
Люксембург Canon Люксембург
Малта Canon Malta
Норвегия Canon Норвегия
Полша Canon Полша
Португалия Canon Португалия
Румъния Canon Румъния
Словакия Canon Словакия
Словения Canon Словения
Испания Canon Испания
Швеция Canon Швеция
Швейцария Canon Швейцария (френски)
Canon Швейцария (немски)
Нидерландия Canon Холандия
Обединено кралство Canon Великобритания

Приложими модели за гаранция за ремонт на място на Canon

Моля, имайте предвид, че ако вашият продукт не е посочен по-долу, той не отговаря на условията за гаранция за ремонт на място, затова се предоставя само гаранция за ремонт в сервиз на производителя.


Държави членки на Европейската гаранционна система (ЕГС), предлагащи гаранция на място на Canon:


Австрия Белгия Чешка република Дания Финландия
Франция Германия Унгария Ирландия Италия
Люксембург Нидерландия Норвегия Полша Португалия
Швейцария Словакия Испания Швеция Обединено кралство

 

Изберете продуктова гама по-долу, за да преминете към съответните модели


MAXIFY
Еднофункционален принтер i-SENSYS
Многофункционален принтер i-SENSYS
i-SENSYS FAX
imageRUNNER
imagePROGRAF PIXMA  


Размяна на място

Принтер MAXIFY  
MAXIFY iB4050 MAXIFY iB4150
MAXIFY MB5050 MAXIFY MB5150
MAXIFY MB5155 MAXIFY MB5350
MAXIFY MB5450 MAXIFY MB5455


Ремонт на място


PIXMA  
PIXMA PRO 1  

imagePROGRAF  
imagePROGRAF PRO-1000  

i-SENSYS FAX  
FAX-L100 FAX-L1000
FAX-L120 FAX-L2000
FAX-L2000IP FAX-L220
FAX-L295 i-SENSYS FAX-L3000
i-SENSYS FAX-L3000IP FAX-L380
FAX-L400  

Еднофункционален принтер i-SENSYS  
i-SENSYS LBP151dw i-SENSYS LBP212dw
i-SENSYS LBP214dw i-SENSYS LBP215dw
i-SENSYS LBP223dw i-SENSYS LBP226dw
i-SENSYS LBP251dw i-SENSYS LBP252dw
i-SENSYS LBP228x i-SENSYS LBP253x
i-SENSYS LBP233dw i-SENSYS LBP236dw
i-SENSYS LBP312x i-SENSYS LBP325x
i-SENSYS LBP351x i-SENSYS LBP352x
i-SENSYS LBP613Cdw i-SENSYS LBP621Cw
i-SENSYS LBP623Cdw i-SENSYS LBP653Cdw
i-SENSYS LBP663Cdw i-SENSYS LBP654Cx
i-SENSYS LBP664Cx i-SENSYS LBP673Cdw
i-SENSYS LBP710Cx i-SENSYS LBP712Cx
i-SENSYS LBP722Cdw i-SENSYS LBP852Cx
i-SENSYS LBP3200 i-SENSYS LBP3360
i-SENSYS LBP3370 i-SENSYS LBP3460
i-SENSYS LBP5000 i-SENSYS LBP5100
i-SENSYS LBP5200 i-SENSYS LBP5300
i-SENSYS LBP5360 i-SENSYS LBP6650dn
i-SENSYS LBP6670dn i-SENSYS LBP6680x
i-SENSYS LBP6750dn i-SENSYS LBP6780x
i-SENSYS LBP7200Cdn i-SENSYS LBP7210Cdn
i-SENSYS LBP7660Cdn i-SENSYS LBP7680Cx
i-SENSYS LBP7750Cdn i-SENSYS LBP7780Cx

Многофункционален принтер i-SENSYS  
i-SENSYS MF411dw i-SENSYS MF416DW
i-SENSYS MF418x i-SENSYS MF419x
i-SENSYS MF421dw i-SENSYS MF426dw
i-SENSYS MF443dw i-SENSYS MF445dw
i-SENSYS MF428x i-SENSYS MF429x
i-SENSYS MF446x i-SENSYS MF449x
i-SENSYS MF453dw i-SENSYS MF455dw
i-SENSYS MF512x i-SENSYS MF515x
i-SENSYS MF522x i-SENSYS MF525x
i-SENSYS MF542x i-SENSYS MF543x
i-SENSYS MF552dw i-SENSYS MF553dw
i-SENSYS MF623Cn i-SENSYS MF628Cw
i-SENSYS MF631Cn i-SENSYS MF633Cdw
i-SENSYS MF635Cx i-SENSYS MF641Cw
i-SENSYS MF643Cdw i-SENSYS MF645Cx
i-SENSYS MF724Cdw i-SENSYS MF728Cdw
i-SENSYS MF729Cx i-SENSYS MF732Cdw
i-SENSYS MF734Cdw i-SENSYS MF735Cx
i-SENSYS MF742Cdw i-SENSYS MF744Cdw
i-SENSYS MF746Cx i-SENSYS MF752Cdw
i-SENSYS MF754Cdw i-SENSYS MF832Cdw
i-SENSYS MF3220 i-SENSYS MF4120
i-SENSYS MF4140 i-SENSYS MF4660PL
i-SENSYS MF4690PL i-SENSYS MF5840dn
i-SENSYS MF5880dn i-SENSYS MF5940dn
i-SENSYS MF5980dw i-SENSYS MF6140dn
i-SENSYS MF6180dw i-SENSYS MF6680dn
i-SENSYS MF8030cn i-SENSYS MF8040Cn
i-SENSYS MF8050cn i-SENSYS MF8080Cw
i-SENSYS MF8180C i-SENSYS MF8230Cn
i-SENSYS MF8280Cw i-SENSYS MF8330Cdn
i-SENSYS MF8340Cdn i-SENSYS MF8350Cdn
i-SENSYS MF8360Cdn i-SENSYS MF8380Cdw
i-SENSYS MF8450 i-SENSYS MF8540Cdn
i-SENSYS MF8550Cdn i-SENSYS MF8580Cdw
i-SENSYS MF9130 i-SENSYS MF9170
i-SENSYS MF9220Cdn i-SENSYS MF9280Cdn

imageRUNNER  
imageRUNNER C1225iF  

Препоръчваме да проверите точните гаранционни условия за вашия модел с вашите местни контакти, тъй като може да се прилагат местни ограничения.

Може също да имате нужда от...

Свържете се с нас

Свържете се с нас за поддръжка по телефон или имейл

Обслужване и ремонт

Поръчайте обслужване, изпратете продукт за ремонт или научете повече за нашия процес на обслужване и ремонт

Рециклиране

Научете повече за програмата за рециклиране на касети на Canon

Акаунт на Canon

Регистрирайте вашия продукт и управлявайте своя акаунт в Canon