Обработка на фактури

Искате да ускорите обработката на фактурите си с до 50% и да намалите и ръчните грешки?
Нашето решение за обработка на фактури автоматизира целия процес за работа с фактури, от получаването и валидирането до окончателното одобрение, което прави процесите на обработка на фактурите и вземанията и плащанията по-бързи и по-точни.

Поемете контрола над паричния си поток

От повишаване на регулаторното съответствие до намаляване на оперативните разходи Canon Invoice Processing подобрява всяка област от процесите за обработка на вземания и плащания. С вградените анализи и отчети финансовите лидери получават информация в реално време и по-голям контрол върху паричния поток, което води до информирани и навременни решения.

Ключови предимства

Вижте как автоматизираната обработка на фактури може да трансформира вашия бизнес.

Контролирайте паричния поток

По-голямата видимост на очакваните плащания помага за управлението на паричния поток и за вземането на по-информирани бизнес решения.

Намаляване на разходите по управление на вземанията

По-бързата обработка на фактури означава, че не хабите пари за неустойки за закъснели плащания, като същевременно освобождавате ресурси на екипа за вземания.

Повишете продуктивността

Автоматизираната обработка на фактури повишава производителността, като освобождава персонала от маловажни задачи и елиминира човешките грешки.

Подобряване на съответствието със стандартите за сигурност

Процесът на цифровизиране на фактурите може лесно да бъде одитиран и помага на компаниите да спазват вътрешните правила за управление и счетоводство.

Разберете повече за бизнес случая от практиката

От прогнози за възвръщаемост на инвестициите до истории за успех на клиенти, създайте успешен вътрешнофирмен проект за обработката на фактури на Canon, използвайки това ръководство.

Случай от практиката: Licht Loidl се възползва от предимствата на цифровата обработка на фактури

Licht Loidl е изправена пред нарастващ обем фактури, разделени на четири местоположения. Намирането на конкретни фактури се превърна в истинско предизвикателство – така че бизнесът си партнира с Canon, за да трансформира напълно своята обработка на фактури.

снимка на екстериора на сграда

Вижте повече

Ръководството за управление на информацията на финансовия лидер

Вижте как финансовите екипи и отделите за плащане на доставчици могат да подобрят ефективността и регулаторното съответствие с по-интелигентно управление на информацията.

Затрупани от данни: защо финансовите екипи трябва да преосмислят управлението на информацията

Научете как финансовите екипи могат да станат по-гъвкави, като същевременно повишат регулаторното съответствие и сигурността на данните чрез по-интелигентно управление на информацията.

Бъдещето на бизнес автоматизацията: използване на интелигентна обработка на документи

Infosource обяснява защо интелигентната обработка на документи може да помогне на бизнеса да автоматизира работните си процеси, да защити данните си и да спести пари.

Защо информацията е жизнената сила на всяка организация – и как да я използваме

Разберете какво трябва да направят ИТ мениджърите, за да превърнат информацията си в практически източник на ползи.

Canon Invoice Processing, осигурено от:

Therefore™

Therefore™ е софтуер за управление на документи, който позволява управление на съдържание от корпоративен клас и ефективни работни процеси за документи.

Therefore™ Smart Capture

Therefore™ Smart Capture използва изкуствен интелект за идентифициране и извличане на данни от фактури.

IRISXtract™

IRISXtract™ автоматично класифицира вашите документи и извлича важните данни.

Scan2X™

Scan2x™ е интелигентно решение за сканиране на документи, което прави сканирането лесно за всички.

Често задавани въпроси

Какви индустриални сектори обслужвате с вашите решения? т.е. Управление на договори, обработка на фактури и цифрова обработка на поща

Нашите решения са подходящи за широк спектър от индустриални сектори, включително финанси, право, здравеопазване, държавно управление, производство, търговия на дребно и други. Canon е специализирана в адаптирането на нашите решения към уникалните изисквания на нашите клиенти, за да подобри регулаторното съответствие, приходите и да рационализира процесите.

Как вашите решения се различават от стандартния софтуер?

Ние имаме експертизата да изграждаме изцяло персонализирани решения, така че те да са проектирани според вашите специфични работни процеси, интеграции и бизнес изисквания. За разлика от софтуера с широко приложение, ние гарантираме, че нашите решения са перфектно съобразени със съществуващите ви процеси, намалявайки затрудненията и увеличавайки максимално ефективността.

Могат ли вашите решения да се интегрират с нашите съществуващи системи?

Ние имаме голям опит в интегрирането на нашите решения в различни продукти на трети страни в целия ни регион на EMEA. Не е практично да изброяваме всички възможни интеграции тук но това със сигурност е възможно чрез обсъждане с нашия екип от експерти.

Колко време отнема внедряването?

Времевата рамка зависи от вашите специфични изисквания и мащаба на промяната. Винаги има възможност да се започне с пилотен проект, за да се провери концепцията, и да се надгражда оттам. Имаме опит в изпълнението на бързи проекти, които могат да бъдат използвани за проверка на концепцията в рамките на няколко дни, както и в многогодишни ангажименти с клиенти, при които решаваме предизвикателства пред множество отдели.

Предоставяте ли обучение и постоянна поддръжка?

Да, ние предлагаме споделяне на знания и обучение като част от изпълнението на нашия проект и след внедряването ще имате специални екипи за поддръжка и ваш екип за контакт, за да си осигурите дългосрочен успех.

Вашето решение облачно ли е, или локално?

Предлагаме както облачни, така и локални решения, което ви позволява да изберете най-подходящия вариант въз основа на изискванията на ИТ инфраструктурата на вашата организация

Имате нужда от помощ?

Консултирайте се с нас за това как можем да ви помогнем да рационализирате и ускорите финансовите си процеси.