Как кулинарните експерти на Miele станаха създатели, подкрепени от Canon

От мястото пред камерата до мястото зад контролера – научете как гигантът в областта на кухненските уреди Miele помага на своите готвачи да спестяват разходи благодарение на решенията на Canon, създадени специално за тяхното вътрешнофирмено студио.

Намиране на кулинарния рай

Представете си мечтаната кухня. Има голям шанс мечтаната кухня да разполага с продукт на Miele. Известна със своите всепризнати уреди от висок клас, семейната компания Miele е основен международен производител от 1899 г. насам. Имиджът е изключително важен за всяка точка на контакт с клиентите, включително и за онлайн редакционната програма, за 100-годишна марка с отлична репутация в областта на проектирането.

За да пренесе своите възможности за дигитално съдържание на по-високо ниво, кулинарният екип в Швейцария искаше да пусне епизодични предавания на живо, в които клиентите да могат да научат как да извлекат максимума от продуктите си чрез демонстрации и уроци по готвене, подобно на това, което се гледа по телевизията. С място за малка публика на живо тяхното професионално студио на място се нуждаеше от постоянно решение с няколко камери, което да може да се управлява от нетехнически персонал, тъй като искаха да прехвърлят цялото производство в рамките на компанията.

Преди това, когато искаха да създават съдържание, като например демонстрации на готвене и продуктови витрини, те разчитаха на агенции, което означаваше високи разходи, сложни преконфигурации на студиото и бавни крайни резултати.

„С Canon открихме идеалния инструмент, който да отговори на нашите нужди както във видеото, така и във фотографията“, казва Barbara Märkli, ръководител „Кулинарното изживяване“, Miele AG. „Спестяваме разходи за агенции в размер на петцифрена сума в евро и очакваме да амортизираме студиото си в рамките на следващите три години.“

Клиент: Miele AG
Местоположение: Spreitenbach, Швейцария

„Най-убедителният фактор за Miele беше точността на цветовете и производителността на камерата. Това е компания, която е изключително кулинарно ориентирана с много взискателни очаквания по отношение на качеството на изображението.“

Предизвикателството

Тъй като Miele Switzerland искаше да пренесе създаването на съдържание в рамките на компанията, тя се обърна към системния интегратор Ganz Supravision, за да намери по-ефективно AV решение. Поради естеството на кулинарното съдържанието професионалното качество на изображението и точният цвят бяха ключови критерии. Създавайки множество видеоклипове всеки месец, Miele искаше да има творчески контрол и да използва собствените си таланти – кулинарни и продуктови експерти, затова технологията трябваше да бъде лесна за усвояване. Преди Canon те разчитаха на производствена поддръжка от външни изпълнители, които отделяха поне един ден за настройка и още половин ден за демонтаж.

Решението

С подкрепата на Ganz Supravision, ръководена от Christian Mossner, Miele избра цялостен пакет, включващ пълната гама камери Cinema (C70), Hybrid (R5C) и PTZ (CR-N300 и CR-N500) от Canon, както и контролер RC-IP100. Свързана чрез NDI и оптимизирано окабеляване, камерата се управлява централизирано и се поддържа изцяло от Canon. Canon е идеалният партньор за Miele, тъй като споделя същите ценности, свързани с изключителното качество и интуитивната технология, която работи за вас.

„Ние спестяваме разходи за агенции в размер на петцифрена сума в евро.“

Продукти, използвани за постигане на това

От рязане до сглобяване

„Преди да бъда пред камерата като готвач, бях малко притеснен от използването на професионална камера“, казва Benoît Croset. „Но сега, след обучение с Christian, мога да работя с PTZ камерата. Изключително лесна е за използване.“

Benoît е един от специалистите и готвачите на Miele, който сега режисира и продуцира своите готварски предавания зад камерата заедно с колегата си готвач Marco.

След като са прекарали време в правене на демонстрации на готвене, те знаят точно какво се случва в главите на водещите и как продукцията трябва да бъде достатъчно гъвкава, за да се адаптира към тях, като в същото време продължава да показва техните уреди в действие като част от процеса на готвене.

Готвенето на живо е непредсказуемо. Екипът се нуждае от оборудване, което им позволява да реагират инстинктивно в моментите, които не са предвидени. В случай че нещата не вървят по план, е важно да имате гъвкава PTZ камера, която да може да се премести в друга зона например. Никой не иска да види изгорялата пица отблизо.

„Бих подчертала най-модерната технология, изключителната управляемост и надеждността на Canon.“

Ние ядем с очите си

За Christian Mossner, съизпълнителен директор на Ganz Supravision AG, автентичността на марката се проявява по-ясно чрез талантите в самата компания, които познават историята, технологията и процесите изцяло. Той обясни: „Най-убедителният фактор за Miele беше точността на цветовете и производителността на камерата. Това е компания, която е изключително кулинарно ориентирана с много взискателни очаквания по отношение на качеството на изображението.“

Резултатът? Фирмени кулинарни предавания, които изглеждат като телевизионни, създадени изцяло от шеф-готвачи в компанията, превърнали се в творци. Независимо дали пред, или зад обектива, швейцарският екип на Miele доказва, че вътрешнофирмената видео продукция вече е реалност. Christian вярва, че „ще има много други компании, които правят същото – учейки се от Miele.”

Черешката на тортата за Barbara е „най-модерната технология, изключителната работа и надеждната производителност на Canon.“