Намиране на кулинарния рай
Представете си мечтаната кухня. Има голям шанс мечтаната кухня да разполага с продукт на Miele. Известна със своите всепризнати уреди от висок клас, семейната компания Miele е основен международен производител от 1899 г. насам. Имиджът е изключително важен за всяка точка на контакт с клиентите, включително и за онлайн редакционната програма, за 100-годишна марка с отлична репутация в областта на проектирането.
За да пренесе своите възможности за дигитално съдържание на по-високо ниво, кулинарният екип в Швейцария искаше да пусне епизодични предавания на живо, в които клиентите да могат да научат как да извлекат максимума от продуктите си чрез демонстрации и уроци по готвене, подобно на това, което се гледа по телевизията. С място за малка публика на живо тяхното професионално студио на място се нуждаеше от постоянно решение с няколко камери, което да може да се управлява от нетехнически персонал, тъй като искаха да прехвърлят цялото производство в рамките на компанията.
Преди това, когато искаха да създават съдържание, като например демонстрации на готвене и продуктови витрини, те разчитаха на агенции, което означаваше високи разходи, сложни преконфигурации на студиото и бавни крайни резултати.
„С Canon открихме идеалния инструмент, който да отговори на нашите нужди както във видеото, така и във фотографията“, казва Barbara Märkli, ръководител „Кулинарното изживяване“, Miele AG. „Спестяваме разходи за агенции в размер на петцифрена сума в евро и очакваме да амортизираме студиото си в рамките на следващите три години.“
Клиент: Miele AG
Местоположение: Spreitenbach, Швейцария