Creative Futures: нов начин за съвместна работа с марките

Creative Futures, кампания на Canon и The Drum, която обхваща цялата индустрия, събира експерти от цялата верига за доставка на печатни продукти, за да преосмислят бъдещото сътрудничество с марките.

Най-съвременен начин за споделяне на знания

Със съвместна амбиция да осигури най-доброто многоканално изживяване на клиентите проектът Creative Futures се ръководи от специален екип от експерти с индивидуален опит в технологиите, данните, творчеството и измерванията, за да проучи как новите подходи към сътрудничеството могат да осигурят по-големи възможности за дигитална трансформация в маркетинговата комуникация с клиенти в печата, като част от по-широкия микс от канали.

Creative Futures: the next chapter

„Creative Futures: the next chapter“ дава възможност на един малък бизнес в Обединеното кралство да се възползва от този опит, като работи с екипа на Creative Futures, за да измисли, планира и проведе цялостна многоканална кампания, включваща печат, за да разкрие предимствата на този нов начин на работа.

Целта на тази инициатива за тестване и обучение в реално време е да се създаде най-добър в класа си пример, който да вдъхнови маркетинговите и творческите индустрии за това какво е възможно с ориентиран към клиента подход при планиране на кампании, работейки в сътрудничество с всички партньори, за да се съчетаят данни, креативност, възможности за насочване и персонализиран печат, за да можете да постигнете измеримо въздействие.

„Беше удивително полезно да бъда заобиколен от такъв експертен опит, да науча толкова много толкова бързо за персонализирания печат и да мога да извлека толкова много енергия и ресурси, за да направя кампанията успешна.“

Creative Futures: the next chapter
Creative Futures: the next chapter

Наученото досега

Въпреки че пътуването все още продължава – кампанията трябва да стартира през юни – ползите от представянето на всички тези различни идеи, умения и дисциплини от самото начало вече са ясни. Ето три урока, които научихме досега:

1. Проучване на аудиторията – изводите от данните и експертизата позволиха точното определяне на целевата аудитория от домакинства с най-висок индекс въз основа на демографски профили и регионална принадлежност. Въвеждането на специфично за бранда сегментиране въз основа на това къде стадният манталитет влияе върху продажбите на продуктите прави данните за закупуването по-ефективни. Този процес доказва значително по-високи стойности.

2. Творческо персонализиране – участието от самото начало позволи на креативните дизайнери да използват хиляди налични възможности за вариации с по-добро разбиране за това как производствената технология позволява неограничена персонализация. Това означава, че както изображенията, така и съобщенията могат да се адаптират към определени профили, използвайки всички творчески методи за интелигентна персонализация, регионализация, цвят и дизайн.

3. Безпроблемно производство – имайки предвид производствените изисквания и пощенските разходи, работата с доставчика на печатни услуги им позволява да предложат най-завладяващите формати за реализиране на заданието на кампанията, като същевременно демонстрират най-добрата стратегия за оптимизиране на пощенските услуги с цел постигане на ефективност на разходите. Тясното сътрудничество между печатницата и творческите екипи от самото начало помага за премахване на много от итерациите с обратна връзка.

ПРЕОСМИСЛЕТЕ МНОГОКАНАЛНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ С ПЕРСОНАЛИЗИРАН ПЕЧАТ

Изслушайте следващото поколение рекламни творци и научете най-добрите съвети за отлични постижения в многоканалния маркетинг с печат.

Вижте повече

Силата на печата в многоканалните маркетингови комуникации

Увеличаване до максимум на възвръщаемостта на инвестициите в маркетинга (ROMI) с програмен печат.