„Беше удивително полезно да бъда заобиколен от такъв експертен опит, да науча толкова много толкова бързо за персонализирания печат и да мога да извлека толкова много енергия и ресурси, за да направя кампанията успешна.“
Наученото досега
Въпреки че пътуването все още продължава – кампанията трябва да стартира през юни – ползите от представянето на всички тези различни идеи, умения и дисциплини от самото начало вече са ясни. Ето три урока, които научихме досега:
1. Проучване на аудиторията – изводите от данните и експертизата позволиха точното определяне на целевата аудитория от домакинства с най-висок индекс въз основа на демографски профили и регионална принадлежност. Въвеждането на специфично за бранда сегментиране въз основа на това къде стадният манталитет влияе върху продажбите на продуктите прави данните за закупуването по-ефективни. Този процес доказва значително по-високи стойности.
2. Творческо персонализиране – участието от самото начало позволи на креативните дизайнери да използват хиляди налични възможности за вариации с по-добро разбиране за това как производствената технология позволява неограничена персонализация. Това означава, че както изображенията, така и съобщенията могат да се адаптират към определени профили, използвайки всички творчески методи за интелигентна персонализация, регионализация, цвят и дизайн.
3. Безпроблемно производство – имайки предвид производствените изисквания и пощенските разходи, работата с доставчика на печатни услуги им позволява да предложат най-завладяващите формати за реализиране на заданието на кампанията, като същевременно демонстрират най-добрата стратегия за оптимизиране на пощенските услуги с цел постигане на ефективност на разходите. Тясното сътрудничество между печатницата и творческите екипи от самото начало помага за премахване на много от итерациите с обратна връзка.