Силата на печата в многоканалните маркетингови комуникации

Увеличете максимално възвръщаемостта на инвестициите в маркетинга (ROMI) с програмен печат.

Силата на печата в документите за многоканални маркетингови комуникации

Какво представлява програмният печат и защо трябва да го използвате

Благодарение на механизми, като програмният печат, печатните маркетингови материали вече могат да осигурят емоционалното въздействие на персонализирания печат с директността на дигиталния маркетинг.

Всеки ден, в който потребителите получават стотици дигитални реклами и маркетингови имейли, става все по-трудно за марките да се открояват и да пробиват през „цифровия шум“. Това е мястото, където печатът може да направи реална разлика във вашата многоканална маркетингова стратегия. Проучване от 2023 г. на JICMAIL показа, че средностатистическа директна поща се разглежда 108 секунди в рамките на един месец и че пощата, която води до посещения на уебсайта на рекламодателя, осигурява такива с продължителност пет минути на сесия.1

Програмният печат свързва онлайн маркетинга със силно автоматизирани работни процеси за цифров печат, позволявайки прилагане на базиран на събития персонализиран печатен маркетинг. А с напредъка в технологията за цифров печат и автоматизираните производствени процеси от тип „уеб към печат“ програмният печат може да бъде тясно интегриран в многоканалната маркетингова кампания, комбинирайки насочени съобщения в реално време с въздействието на печатните маркетингови материали.

Това означава, че чрез използване на съществуващите потребителски данни от марки и търговци, всичко, което може да бъде персонализирано онлайн, вече може да бъде персонализирано в печатен вид и доставено до клиентите в рамките на 48 часа. И благодарение на QR и проследимите кодове за отстъпка, добавена реалност и хиперлокален маркетинг, въздействието на дадена печатна кампания вече може лесно да бъде измерено.

Проучване на IPA2 показа, че печатната поща е повлияла на 25% от пълнолетните получатели да предприемат действия, така че е ясно, че има сериозни основания за включване на печат в маркетинговия микс. Но как търговците могат да се възползват максимално от тези комуникации с добавена стойност и да увеличат своята ROMI (възвръщаемост на инвестициите в маркетинга)? Създадохме това примерно видео, за да покажем колко лесен и въздействащ може да бъде програмният печат.

Видео за това колко лесен и въздействащ може да бъде програмният печат

Внедряване на програмния печат

Програмният печат позволява на маркетолозите да създадат уникален начин на обслужване на потребителя и да използват различни допирни точки от взаимодействието с клиента, за да задействат отпечатването на персонализирани и насочени маркетингови материали, които могат да бъдат изпратени в рамките на 48 часа. Това означава, че доставчиците на печатни услуги (PSP) могат да помогнат на търговците бързо да достигнат до клиентите с правилното съдържание, когато са най-възприемчиви, и да увеличат максимално възвръщаемостта на маркетинговите инвестиции.

С новите бизнес модели за печат по заявка и работни процеси, базирани на данни, персонализираните маркетингови кампании не трябва да носят разходи за съхранение, защото можете да отпечатате точното количество необходими копия, намалявайки складовите разходи и елиминирайки ненужните разпечатки. Освен това днешните работни процеси могат да бъдат напълно автоматизирани, намалявайки разходите за труд, както и минимизирайки грешките и свързаните с тях отпадъци.

Както е показано в примера с Mirasphere, печатът може да работи ръка за ръка с дигиталните канали. Печатът може да бъде много бърз и много ефективен благодарение на най-новите постижения в технологията за цифров печат и цифровите работни процеси, така че изборът на правилния доставчик на технологии е ключов.

„Триъгълник на експертните познания“ на Canon

Правилният доставчик на технологични решения ще ви даде достъп до задълбочени познания за това, което се случва на по-широкия пазар, от идеи за приложения и изпълнение до анализ на данни, работен процес и софтуерни решения, необходими, за да се възползвате максимално от технологичните решения за цифров печат.

В Canon говорим за „Триъгълник на експертните познания“. В единия ъгъл са доставчиците на печатни услуги (PSP), във втория са купувачите на печат (в този случай маркетолозите), а в третия ъгъл сме ние, доставчиците на технологични решения. Нашата роля е да обединим доставчиците на печатни услуги (PSP) и купувачите/маркетолозите, за да идентифицираме такива възможности като програмен печат и да създадем план, който да им помогне да се възползват максимално от тези възможности.

  1. Източник: JICMAIL, The Time We Spend With Mail, 2023
  2. Източник: ©IPA, Touchpoints 2019: SuperHub Database, 2019

Искате ли да разберете как можете да се възползвате от предимствата на програмния печат? Говорете с член на нашия екип.

Вижте повече

Защо трябва да знаете за програмния печат

С възможност за персонализиране, измерим и почти незабавен печат.