Независимо дали става дума за лъскава брошура за магазин, флаери за отварянето на нов ресторант, или информативен плакат от доставчик на здравни услуги, печатът играе огромна роля в комуникационните стратегии на редица индустрии. Всъщност, последните проучвания показват, че търговията на дребно, производството, здравеопазването и публичният сектор изразходват 50% от своя бюджет за комуникации за печат1, а останалите сектори не остават много назад в това отношение.
Но създаването на въздействащи печатни маркетингови материали може да се окаже скъпо особено когато 95% от компаниите възлагат маркетинговите си нужди на специализиран доставчик на услуги. Това обикновено се дължи на факта, че търсят професионално качество, а не разполагат с вътрешнофирмени ресурси, които да осигурят такова.
Проблемът не е само във финалното отпечатване – без квалифицирани фирмени дизайнери бизнесът често избира да възложи целия процес от край до край на външен доставчик, от дизайна до производството. Докато използването на външни доставчици може да осигури големи икономии, организациите, на които се налага да създават инцидентни материали бързо, може да се сблъскат с трудности с вместването в желаните срокове и разходи за производство.
Тъй като бюджетите за маркетинг са по-ограничени от всякога, организациите са подложени на натиск да намалят разходите, но благодарение на новите решения на пазара като PosterArtist на бизнеса няма да му се наложи да прави компромиси с печата. Организациите, разполагащи с устройство на Canon, вече ще разполагат с по-добри инструменти за дизайн и производство на маркетингови материали вътре в организацията, когато не е рентабилно да се възлагат на външни изпълнители.