ФОКУСИРАЙТЕ СЕ ВЪРХУ БИЗНЕСА СИ
Canon imagePROGRAF eService

Фокусирайте се върху своя бизнес и оставете нашите сертифицирани партньори да се грижат за вашия плотер. С услугата Canon eService плащате само мастилата, които сте изразходвали. Цената включва резервни части и обслужване на място.
ИЗИСКАЙТЕ ИНФОРМАЦИЯ

5-те ключови предимства на eService за Canon imagePROGRAF

  1. Плащате само мастилото, което сте изразходвали! Винаги плащате фиксиран разход за консумираното количество мастило.
  2. В цената е включено всичко останало! Не е нужно да се притеснявате за мастило, резервни части или обслужване на място. Нашият сертифициран партньор ще бъде уведомен предварително, когато нещо трябва да бъде подменено и сервизния екип ще се погрижи за това.
  3. Защитено онлайн дистанционно наблюдение. С плотер, свързан към нашата защитена облачна услуга, екипът за обслужване може да следи състоянието му, да реагира, ако възникне някакъв проблем, и да осигури сервиз или обслужване навреме.
  4. Снабдете се с мастило навреме. Системата за наблюдение на плотери в реално време известява сертифицирания партньор, когато нивото на мастилото е ниско, и той ви изпраща нов патрон с мастило. Вече никога няма да останете без мастило!
  5. Поддръжка от най-високо ниво за работа без грижи. С Canon eService получавате пълно спокойствие: фокусирайки се върху бизнеса си и без да се притеснявате дали плотерът ви е готов за предстоящата задача.

Canon Camera

Изберете вашия пакет eService от Canon

В зависимост от вашите нужди за печат, сертифицираните партньори на Canon ще ви предложат гъвкави пакети eService на цени, съобразени с вашите обеми на печат. Колкото повече печатате, толкова по-малко плащате за ml мастило.

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАШИТЕ СЕРТИФИЦИРАНИ ПАРТНЬОРИ ЗА ДЕМОНСТРАЦИЯ

Често задавани въпроси

Какви предимства ми носи услугата eService?

eService ви носи множество изключителни предимства. Някои от тях са: a) достъп до по-ефективна услуга от доставчика на услуги; b) автоматично зареждане с мастило; c) плащате за това, което отпечатвате – предвидими разходи с плащане на ml; d) предвидим паричен поток; e) обслужване и поддръжка за целия период на договора; f) максимално полезно време за работа.

Какво се покрива и какво не се покрива от eService?

Услугата eService се предоставя от акредитиран партньор на Canon и точните условия може да се различават. Като общо договорът обхваща всички изразходвани мастила, резервни части, периодична поддръжка, повреди и ремонти. Също така, в зависимост от случая, договорът може да включва такса за наем на плотер, осигуряване на резервен плотер, ниво на обслужване (като например минимално време за реакция). За подробности се свържете с акредитиран партньор на Canon.

Какви данни се следят от eService?

eService позволява на партньорите на Canon да наблюдават дистанционно принтерите за кодове за грешки, предупреждения, нива на мастилото и употребата на хартия. Сървърът за услугата eService е собственост на Canon и се намира в Европа.

Какво мога да отпечатам с 1 ml мастило?

Разходът на мастило на m2 се различава в зависимост от типа на хартията, отпечатваното изображение и устройството, така че не е възможно да се даде точен отговор. Средно обаче можете да очаквате разход от 0,3-1,0 ml на 1 m2 за цветен или черно-бял чертеж, 2-6 ml на 1 m2 за постер, 6-12 ml на 1 m2 за снимка. Точното количество мастило за всяка конкретна разпечатка може да се провери чрез безплатния софтуер Accounting Manager или директно чрез интерфейса на плотера.

Как се измерва разходът на мастило?

Всяка капка мастило, която се нанася от печатащата глава, се отчита от принтера и се прибавя към общия резултат. Принтерът отчита и запаметява цялото изразходвано количество мастило, включително използваното както за печат, така и за операции по поддръжка на принтера, като например периодично почистване на главата.

Как се извършва наблюдението?

Данните се събират чрез софтуерен агент, инсталиран в компютър или сървър, непрекъснато свързан към принтера. Агентът събира генерираните от принтера сурови данни и ги изпраща към онлайн платформата LFP Monitor, която ви осигурява достъп до информационните ресурси на eService.

Възможно ли е софтуерният агент на eService да бъде инсталиран дистанционно?

Да, сервизен техник на акредитиран партньор на Canon може да инсталира дистанционно софтуерния агент на eService, без да е необходимо посещение на място или личен контакт.

Какво ще стане, ако не изразходвам цялото количество мастило, което е включено в тримесечната такса?

Тримесечната такса покрива всички разходи, включително определено количество мастило, независимо дали използвате мастилата, или не. Неизразходваното мастило не може да бъде прехвърлено към следващото тримесечие, но можете да уговорите с акредитирания партньор на Canon всякакво друго компромисно решение.

Какво ще стане, ако изразходвам повече мастило, отколкото е включено в тримесечната такса?

За всеки допълнителен милилитър мастило плащате фиксирана цена – няма от какво да се притеснявате, тъй като плащате само толкова, колкото всъщност отпечатвате.

Свързани продукти и решения