Поемете контрола
Контролирайте всичко – от поръчка до плащане
По-добро закупуване, контрол на разходите и видимост на паричния поток.
Неефективните хартиени процеси не ви предоставят прегледността, от която се нуждаете, за да управлявате разходите и да контролирате парите си.
Контролирайте всичко – от поръчка до плащане
Контролирайте своите P2P данни и анализи
Рационализирайте своите процеси за плащане на доставчици
Намалете рисковете чрез автоматизирани проверки и цифрови процеси
Помощ за бизнеса да се промени
От получаването на стоки до плащането на фактури – без съмнение това решение прави всичко по-лесно.
Merete Buerstad
Старши финансов секретар, Protector Forsikring
Бизнесът на офшорната норвежка застрахователна компания Protector Forsikring нарастваше бързо и тя искаше да подобри своя процес "от покупка до плащане", който бе бавен и неефективен. Необходимо бе решение, което предоставя ясна картина за разходите и улеснява разширяването на компанията, без да забавя дейностите й.
Ние помогнахме на Protector Forsikring да преобразува своите процеси чрез внедряване на цялостно цифрово автоматизирано решение "от покупка до плащане", което осигурява цифрови работни процеси на всеки етап от работата.
Цифровизацията осигури по-бърз процес "от покупка до плащане" – като подобри продуктивността на служителите и ускори бизнеса като цяло. Нашето мащабируемо решение с наблюдение на процесите в реално време и подробен анализ също помогна на компанията да постигне стратегически спестявания и осъществи своите планове за развитие.
Връзка с доставчици и управление на договори
Обработка на поръчка
Обработка на одобрения за плащане
Следете целия P2P процес
Проверявайте статуса и отговаряйте на запитвания
Поемете контрол над паричния си поток и открийте как оптимизираната обработка на фактури ви спестява пари и време
Работете по-бързо, намалете разходите и осигурете по-добро обслужване за клиентите, като обработвате пощата по-ефективно