Повторно свързване на устройството
Ако вашето устройство/сървър престане да комуникира с нашата услуга за управление на устройства, прекъсването означава, че не можем да уловим точни данни за отчитане на брояча, да задействаме автоматично попълване на консумативи или да предоставим проактивни услуги за поддръжка на вашето устройство, причинявайки прекъсване на тези услуги.
Ангажираме се с успешното изпълнение на доставката на услугата за управление на устройства и подобряването на вашето изживяване и молим за вашето сътрудничество, за да гарантираме, че устройствата ви остават постоянно свързани.
Изпълнената RDS версия на вашия сървър или серийният номер на устройството ще бъдат посочени в имейла, който сте получили.
Ако вашето устройство е спряло да комуникира с нас, моля, следвайте инструкциите в раздела „Устройството е спряло да комуникира“ по-долу.
Ако вашият сървър е спрял да комуникира с нас, моля, следвайте инструкциите в раздела „Сървърът е спрял да комуникира“ по-долу.
Ако имате проблеми, моля, свържете се с отдела за поддръжка на Canon
Устройството е спряло да комуникира
Как да направите тест за комуникация на устройството ви
-
- Натиснете бутона [123], който се намира на контролния панел или на главния екран на устройството.
- Изберете [Monitoring Service] (Услуга за наблюдение)
- Изберете [Communication Test] (Тест за комуникация)
- Изберете [Start Test] (Стартирай тест)
Ако се покаже „Комуникацията е успешна“, устройството вече комуникира със сървъра на eMaintenance и не са необходими допълнителни действия.
Ако комуникацията е неуспешна, ще се покаже код за грешка, моля, отидете на раздела „Тестът за комуникация доведе до грешка“.
Ако тези стъпки не са разрешили проблема, моля, свържете се с нас
-
- На екрана на устройството изберете [Check Counter] (Проверка на брояча)
- В менюто Услуга за наблюдение изберете [Communication Test] (Тест за комуникация)
- Когато бъдете попитани дали искате да разрешите изпращането на информация до сървъра, моля, изберете [Yes] (Да)
Ако се покаже „Комуникацията е успешна“, устройството вече комуникира със сървъра на eMaintenance и не са необходими допълнителни действия.
Ако комуникацията е неуспешна, ще се покаже код за грешка, моля, отидете на раздела „Тестът за комуникации доведе до грешка“.
Ако тези стъпки не са разрешили проблема, моля, свържете се с нас
-
Ако вашето устройство не може да комуникира с Canon, комуникационният тест ще върне код за грешка.
Ако са направени промени във вашето устройство или мрежа, моля, рестартирайте устройството и завършете друг комуникационен тест.
Вашето устройство е заето (кодът на грешка завършва на 0304 или 2000)
Моля, изчакайте 5 минути и опитайте отново теста. Ако получите същата грешка, моля, рестартирайте устройството и опитайте теста отново.
Проверете датата и часа на вашето устройство
Ако датата и часът са неправилни, машината ще има проблеми при комуникацията с нашата услуга за управление на устройства.
Помолете вашия ИТ отдел да провери мрежовата връзка
- Изпълнете команда ping от командния ред „ping IPADDRESS на устройство“
- Свържете се с Потребителски интерфейс за отдалечено управление (RUI) за отдалечен потребителски интерфейс чрез „връзка“ на браузъра
Серия Advance: https://oip.manual.canon/USRMA-6097-zz-CS-3800-enGB/contents/devu-mcn_mng-rui-strt.html#319_h1_01
Серия LBP: https://oip.manual.canon/USRMA-0699-zz-SS-enGB/contents/SS352_remoteui_122startingremoteui.html#10010000Ако устройството е достъпно
- Проверете настройките на устройството чрез RUI (Gateway – DNS – прокси и удостоверяване, ако се използва)
- Свържете се с RUI чрез браузър като администратор
- Изберете Настройка/Регистрация
- Изберете Настройка на мрежа
- Изберете Настройки на мрежа IPv4
- Проверете шлюза и настройките на DNS дали са правилни
- Изберете Настройки на прокси сървър (ако се използва)
- Проверете дали „Use Proxy“ (Използване на прокси) е зададено, или е „ON“ (ВКЛ.)
- Проверете дали прокси адресите и портът са правилни
- Проверете дали прокси удостоверяването (ако се използва) е правилно
- Ако сте променили някакви настройки, моля, рестартирайте устройството
Ако настройките на защитната стена са се променили, задайте на защитната стена разрешение за достигане до URL адрес: b01.ugwdevice.net
Ако устройството е недостъпно
- Ако устройството е изключено, включете го отново.
- Ако мрежовият кабел е изключен, свържете го отново към устройството.
- Ако устройството е включено, проверете дали адресите на IP-Subnet-Gateway са правилни.
-
Извършете тест за комуникация, за да проверите дали нормалното състояние на свързаност на устройството е възобновено.
Ако тези стъпки не са разрешили проблема, моля, свържете се с нас
Сървърът е спрял да комуникира
-
- Влезте в CDCA във вашия браузър (Chrome – Edge – Firefox) като администратор
https://IPadresses Server or FQDNofCDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
- На екранната снимка по-долу можете да видите пример за устройствата, които са свързани със CDCA.
- Индикаторът за състояние е зелен = захранването е включено и комуникацията е наред
- Индикаторът за състояние е жълт = няма отговор, моля, проверете връзката (мрежата може да не е налична/устройството е изключено/IP адресът е променен, променено/устройството сменено)
- Индикаторът за състояние е сив = изключено захранване
Моля, проверете случаите по-долу, за да ви помогнат да свържете отново вашите устройства.
Случай 1: IP адресите на устройството са променени.
- Изберете [Devices] (Устройства).
- Изберете [Device Communication Settings] (Настройки за комуникация на устройството).
- Изберете [Authentication Information] (Информация за удостоверяване).
- Проверете дали методът за удостоверяване е правилен.
- Изберете [Devices] (Устройства) – [Discover Devices] (Откриване на устройства)
- Добавете обхвата на IP или единичния IP адрес за търсене и щракнете върху [Discover] (Откриване)
- IP адресите ще бъдат заменени правилно с новите в списъка с устройства.
Случай 2: устройството(ата) беше(са) заменено с ново със същия IP адрес(и).
- Изберете [Manage Devices] (Управление на устройства)
- Изберете заменените устройства и след това щракнете върху [Remove from Management] (Премахване от управление).
- Изберете менюто [Devices Removed from Management] (Устройства, премахнати от управление) – изберете премахнатото устройство и щракнете върху [Delete] (Изтриване).
- Изберете [Devices] (Устройства) – [Discover Devices] (Откриване на устройства)
- Добавете обхвата на IP или единичния IP адрес за търсене и щракнете върху [Discover] (Откриване).
- Новото устройство(а) ще бъде заменено правилно с новото от списъка с устройства.
Ако тези стъпки не са разрешили проблема, моля, свържете се с нас
- Влезте в CDCA във вашия браузър (Chrome – Edge – Firefox) като администратор
CDCA не успява да комуникира с UGW (за администратор на сървър)
-
- Влезте в CDCA във вашия браузър (Chrome – Edge – Firefox) като администратор
https:// IPAddresseServer or FQDN of CDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
- Изберете [System] (Система) – [Connection Settings] (Настройки на връзката)
Извършете теста за комуникация
Ако нямате прокси сървър:
Ако имате прокси сървър:
- Ако тестът за комуникация е успешен, не са необходими допълнителни действия
- Ако тестът за комуникация е неуспешен, моля, проверете във вашия мрежов сървър дали конфигурацията на DNS – Gateway е правилна или конфигурацията на защитната стена не може да достигне до URL адрес: b01.ugwdevice.net
Също така проверете настройките на прокси сървъра (ако се използват), за да се уверите, че конфигурацията на прокси сървъра, номера на порта и настройките за удостоверяване са правилни.
Извършете теста за комуникация отново и проверете резултата
Ако тези стъпки не са разрешили проблема, моля, свържете се с нас
- Влезте в CDCA във вашия браузър (Chrome – Edge – Firefox) като администратор
-
- Влезте в CDCA във вашия браузър (Chrome – Edge – Firefox) като администратор
- Изберете [System] (Система) – [Connection Settings] (Настройки на връзката)
- Щракнете върху бутона [Send Test email] (Изпращане на тестови имейл)
- Ако тестът за комуникация е успешен, не е необходимо действие
- Ако тестът за комуникация е неуспешен, моля, проверете дали SMTP конфигурацията е правилна
Извършете теста за комуникация отново и проверете резултата
Ако тези стъпки не са разрешили проблема, моля, свържете се с нас
iWMC-RDS не успява да комуникира с устройства (за сървър и администратор на устройства)
-
- Свържете се с конзолата iWMC като администратор на вашия браузър.
- Изберете [e-Maintenance (HTTP or SMTP)] (e-Maintenance (HTTP или SMTP)
- Изберете [Device Management (Service Representative Only)] (Управление на устройството (само сервизен представител)
- Изберете [Monitored Device Management (Service Representative Only)] (Управление на наблюдавани устройства (само сервизен представител)
- Проверете състоянието на устройството.
- Изберете устройствата, на които се показва „Грешка в комуникацията“.
- Проверете дали IP адресите са правилни и дали устройствата са налични (включени)
- Ако IP адресите са неправилни, изберете устройството(ата) и след това [Edit] (Редактиране), а ако устройството е изключено, включете го отново.
- Заменете IP адресите с новия и натиснете [Update] (Актуализиране) и изпълнете [Communication Test] (Тест за комуникация) с устройството(ата)
Ако тези стъпки не са разрешили проблема, моля, следвайте съответната стъпка по-долу
-
- Изберете [Device] (Устройство) и [Discovery] (Откриване) в горната част на менюто.
- Изберете [Discovery] (Откриване) – [Quick Discovery] (Бързо откриване)
- Изберете [SNMPv1 – Specified IP address discovery] (SNMPv1 – Откриване на определен IP адрес)
- Въведете IP адреса и щракнете върху [Discover] (Откриване)
(проверете в списъка с устройства, за да се уверите, че устройството е налично)
- Щракнете върху [Create Task to Discover Devices] (Създаване на задача за откриване на устройства) – изберете протокола и след това щракнете върху [Next] (Напред)
- Посочете IP адреса, IP диапазона или Добавяне от файл (.txt)
- Щракнете върху [Next] (Напред)
- Създайте име на задача и изберете [Execute now] (Изпълняване сега)
- Щракнете върху [Register] (Регистрация)
-
(проверете в списъка с устройства дали устройството(ата) е налично)
Ако тези стъпки не са разрешили проблема, моля, свържете се с нас
-
- Изберете [eMaintenance (HTTP or SMTP)] (eMaintenance (HTTP или SMTP)
- Щракнете върху [Add Devices (Service Representative Only)] (Добавяне на устройства (само сервизен представител)
- Регистрирайте новото устройство с IP адрес и сериен номер.
- Щракнете върху [Add] (Добавяне)
Ако тези стъпки не са разрешили проблема, моля, свържете се с нас
-
- Изберете [eMaintenance (HTTP or SMTP)] (eMaintenance (HTTP или SMTP)
- Щракнете върху [Add Devices (Service Representative Only)] (Добавяне на устройства (само сервизен представител)
- Изберете [Add from Device List] (Добавяне от списък с устройства)
- Изберете откритото(ите) устройство(а) (от списъка с устройства)
- Изберете [Add to Target Devices] (Добавяне към целеви устройства) и щракнете върху [Add] (Добавяне)
- Изберете отново устройството(ата) и щракнете върху [Add] (Добавяне) и проверете [Status] (Състояние)
- Обновете страницата и проверете дали състоянието е [Registered] (Регистрирано)
- Извършете [Communication Test] (Комуникационен тест) с устройството(ата) и щракнете върху [Refresh] (Обновяване)
- Проверете дали [Communication Test] (Тестът за комуникация) е завършен
Ако устройството(ата) не се регистрира или тестът за комуникация не е завършен, моля, проверете състоянието на мрежата на устройствата
Ако тези стъпки не са разрешили проблема, моля, свържете се с нас
-
- Изберете [e-Maintenance (Http or SMTP)] (e-Maintenance (Http или SMTP)
- Изберете [Device Management (Service Representative Only)] (Управление на устройството (само сервизен представител)
- Изберете [Monitored Device Management (Service representative Only)] (Управление на наблюдавани устройства (само сервизен представител)
- Изберете устройството(ата) за изтриване.
- Щракнете върху [Delete] (Изтриване)
- Изберете [Device] (Устройство) в горната част на менюто.
- Изберете [List] (Списък) – [Device List] (Списък с устройства)
- Изберете устройството(ата) за изтриване и щракнете върху [Delete] (Изтриване)
Ако тези стъпки не са разрешили проблема, моля, свържете се с нас
iWMC-RDS не успява да комуникира с UGW (за администратор на сървър)
-
- Свържете се с браузъра на iWMC като администратор
http://FQDNofiWMCserver/iWMC/Login/BasicLogin.aspx?ReturnUrl=%2fiwmc%2fDefault.aspx
- Изберете [e-Maintenance (HTTP)]
- Изберете [Configuration (Service Representative Only)] (Конфигурация (Само сервизен представител)
- Изберете [RDS Settings (Service Representative Only)] (Настройки на RDS (Само сервизен представител)
- Извършете [Communication Test] (Тест за комуникация)
Без прокси
С прокси
- Ако тестът за комуникация е успешен, не са необходими допълнителни действия.
- Изберете и щракнете върху [Update Schedule Information] (Актуализиране на информацията за графика)
- Ако тестът за комуникация е неуспешен, моля, проверете във вашия мрежов сървър дали конфигурацията на DNS – Gateway е правилна и дали конфигурацията на защитната стена може да достигне до URL адрес: b01.ugwdevice.net
Настройки на прокси (ако се използва): проверете дали конфигурацията на прокси, номера на порта и настройките за удостоверяване са правилни.
Извършете теста за комуникация отново и проверете резултата.
Ако тези стъпки не са разрешили проблема, моля, свържете се с нас
- Свържете се с браузъра на iWMC като администратор
-
- Свържете се с браузъра на iWMC като администратор
http://FQDNof iWMCserver/iWMC/Login/BasicLogin.aspx?ReturnUrl=%2fiwmc%2fDefault.aspx
- Изберете [e-Maintenance (SMTP)]
- Изберете [Configuration (Service Representative Only)] (Конфигурация (Само сервизен представител)
- Изберете [Communication Settings (Service Representative Only)] (Настройки за комуникация (Само сервизен представител)
- Извършете [Communication Test] (Тест за комуникация)
- Ако тестът за комуникация е успешен, не са необходими допълнителни действия.
- Ако тестът за комуникация е неуспешен, моля, проверете конфигурацията на SMTP в [Common Settings] (Общи настройки) – [Communications Settings] (Настройки за комуникация) и [Update] (Актуализиране) (вижте по-долу).
Можете също така да извършите имейл тест в същото меню
- Извършете теста за комуникация и проверете резултата (вижте стъпка 2)
Ако тези стъпки не са разрешили проблема, моля, свържете се с нас
- Свържете се с браузъра на iWMC като администратор
Може също да имате нужда от...
Свържете се с нас
Свържете се с нас за поддръжка по телефон или имейл
Сериен номер
Намерете серийния номер на вашия продукт
Рециклиране
Научете повече за програмата за рециклиране на касети на Canon