Често задавани въпроси
Как ще разбера, ако заявката ми е закъсняла поради невярна или липсваща информация?
След успешната онлайн регистрация за гаранционната оферта на Canon ще получите имейл с потвърждение на Вашето заявление, в което са посочени вашият референтен номер и персонализирани данни за вписване в уебсайта, в който можете да проверите статуса на заявката ви за гаранция. Ако сте въвели неточна информация, това ще бъде отразено на сайта и също така ще получите имейл, който ви уведомява каква допълнителна информация трябва да предоставите. Най-бързият начин да ни предоставите липсващата информация е като влезете в този уебсайт и актуализирате данните си.
Какви формати могат да се използват за качване на документи като част от процеса на регистрация и има ли ограничения по отношение на размера?
Моля, имайте предвид следното! Файлът ви не трябва да е по-голям от 4 MB. Можете да качвате само JPG, TIF и PDF.
Какви трансакции/продукти са изключени от тази гаранционна оферта?
Изключенията са посочени в Общите условия. Накратко изключенията са следните:
- Непромоционални продукти.
- Продукт, закупен извън територията на промоцията
- Продукти втора употреба, обновени или преработени продукти или продукти, които са фалшиви или нарушават правата върху интелектуалната собственост на групата дружества на Canon (например, включително, но не само, продукти с паралелен внос или „сиви“ продукти)
В онлайн формуляра за заявка какво имате предвид под „опция за плащане“?
Това се отнася до начина, по който първоначално сте закупили продукта.
Къде е серийният номер на продукта?
Серийният номер се намира на основата на вашата PTZ камера или контролер. Моля, НЕ бъркайте серийния номер с EAN/баркод, който обикновено се намира отстрани на кутията с продукта, това НЕ е серийният номер на продукта, който трябва да подадете, за да потвърдите заявката си. Серийният номер се намира на корпуса на самия продукт.
Защо не мога да вляза в уебсайта с моя код за проследяване?
За следните проблеми, когато се опитвате да се регистрирате онлайн:
- От известно време се опитвам да се регистрирам, но не се получава
- Постоянно се извежда съобщение „не е удостоверен“
- Опитах се да подам отново формуляра, но не го приема.
В ПОВЕЧЕТО случаи това се свежда до устройството, от което се опитвате да получите достъп до уебсайта, т.е. от мобилен телефон/смартфон, Apple Mac, друго устройство и т.н. Това не означава, че има проблем с уебсайта. Трябва да се свържете с производителя на използвания продукт, за да ви предостави съвет в такива случаи. Ако в горните често задавани въпроси не сте намерили отговор, можете да ни изпратите имейл на адреса по-долу, или, ако запитването ви е спешно, можете да ни позвъните на следния номер +353 16 990 990 или да посетите страницата за поддръжка на Canon.
Какво ниво на гаранционно обслужване ще получа?
Връщане в сервиз:
Ако по време на гаранционния срок даден продукт прояви производствен дефект, той трябва да бъде върнат в професионален сервизен център на Canon или одобрен сервизен партньор на Canon, където ще бъде ремонтиран безплатно от одобрени техници на Canon. След извършване на ремонта, продуктът ще ви бъде върнат.
Как да заявя промоционалните си гаранционни услуги?
След като заявката ви бъде потвърдена, ако желаете да получите удължени гаранционни услуги, предоставени по тази оферта, моля, свържете се с местния Център за поддръжка на Canon и бъдете готови да:
- Посочите пълното име на модела и серийния номер на устройството;
- Потвърдите данните си за контакт
- Предоставите доказателство за покупка на продукта и активирана промоционална оферта за гаранция съгласно имейла с потвърждение, който ви е изпратен след онлайн регистрацията(ите) за гаранцията;
- Предоставите ясно описание на неизправността и да извършите диагностика, както е препоръчано;
- Спазите всички разумни указания от Центъра за поддръжка, чрез който да ви бъде предоставено гаранционното обслужване.