Снимане и споделяне без усилия

Независимо дали заснемате снимки с компактен фотоапарат, или видео с DSLR, понякога постигането на резки изображения е голямо предизвикателство. В продължение на десетилетия нашата технология за стабилизиране на образа помага на фотографите и операторите да преодоляват ефекта от заклащането на фотоапарата. Това нежелано заклащане е често срещан проблем при увеличаване и фокусиране на отдалечени обекти или когато снимате видео, докато ходите или тичате.

Какъвто и фотоапарат да използвате, има няколко прости съвета за заснемане на по-стабилни и резки изображения без статив. Опитайте се да подпрете левия си лакът в торса, за да поддържате фотоапарата стабилен. Заемете стабилна позиция, като поставите единия крак пред другия, леко раздалечени. Дръжте стабилно фотоапарата, за да ограничите движението, и следете осите на кадъра да са ориентирани правилно хоризонтално и вертикално, особено ако се движите с фотоапарата в ръка.

Най-новите ни фотоапарати имат 5-осов интелигентен стабилизатор на образа, който се адаптира към сцената, която заснемате, за постигане на още по-резки изображения при слаба светлина или при пълно увеличение. Когато снимате видео без статив режимът "Динамичен IS" ви дава по-голяма стабилност на образа дори когато ходите или тичате.

Снимане на по-стабилни снимки