Wilder Story by Loraraine Poole

Вашите снимки, нашите фаворити: Хора и портрети

От замислени лица на плажовете на Балтийско море до занаятчия на изделия за мореплаване, вглъбен в работата си – този месец сте ни изпратили емоционално наситени портрети, които представят интригуващи хора от целия свят. Ето нашият избор от изображенията, които сте споделили в нашата галерия.

Dreams of the Sea (Морски мечти) от Nikolai Pogodin

"Направих тази снимка на пясъчната ивица Вистула на бреговете на Балтийско море – най-крайната западна точка на съвременна Русия и Източна Прусия. Тук наистина можете да усетите полъха на историята – сякаш мястото е непокътнато от съвременния живот.

Докато се разхождах по брега около залива покрай частично разрушените хангари на Луфтвафе видях момче, което седеше на тухлена стена край водата. То се взираше в тюркоазеното море и сякаш си мислеше за миналото на региона, докато размишляваше за бъдещето си. Обожавам този контраст и също харесвам, че изображението изглежда като от приказка, но същевременно е здраво стъпило в реалността. Това ми напомни на моето детство.

Снимах това с моя Canon EOS 6D и обектив EF 24-105 L IS USM. Най-често снимам в RAW формат в режим "Приоритет на бленда". Този кадър беше направен при f/9, ISO 100 с фокусно разстояние 35 mm."


Mr Potter (Г-н Потър) от Lorraine Poole

"Пътувах до Лайм Реджис в Дорсет, Англия през миналия август, тъй като една от моите снимки беше на изложение. Когато пристигнах, разбрах, че вече е продадена и всъщност не беше вече изложена. Затова имах свободно време и реших да разгледам този красив крайморски град и да се насладя на прекрасната възможност да направя снимки на местни жители и туристи. Минахме покрай нещо, приличащо на малка тъмна колиба с широко отворена врата, и понеже съм много любопитна влязох вътре, за да видя какво има там. Един местен грънчар довършваше няколко чаши, които току-що беше направил за продажба. Напомняше на образа на стар занаятчия на грънчарски изделия за мореплаване, включително изцапана с глина престилка, суров външен вид и възхитителна брада. Той беше сам и изключително концентриран, заобиколен от глина, купи, тигани и грънчарски изделия, които висяха навсякъде по старите избелели стени. Постоях малко и го наблюдавах как се занимава със занаята си – направих поредица от снимки в опит да уловя спокойния му характер и умения.

За да постигна контрастиращо изображение с детайли, използвах ISO 800. Исках максимално да използвам естествената светлина вътре, а и не обичам да използвам светкавица. Диафрагмата беше f/4.5. В този портрет обожавам това, че грънчарят се намира в естествената си среда. Това придава прекрасен контекст на неговия характер и призвание.

Направих снимката с моя Canon EOS 6D и обектив Canon EF 24mm-105mm L."

Споделете снимките си

Искате шанс да видите снимката си, представена тук? Темата за следващия месец е игра със светлината. Уловете изгрева, снимайте магията на здрача или бъдете смели и експериментирайте със светкавицата си. Бъдете креативни със светлината и споделете снимките си в нашата Галерия.

Изпратете ни вашите снимки