Wilder Story by Loraraine Poole

Вашите снимки, нашите фаворити: Хора и портрети

От замислени лица на плажовете на Балтийско море до занаятчия на изделия за мореплаване, вглъбен в работата си – този месец сте ни изпратили емоционално наситени портрети, които представят интригуващи хора от целия свят. Ето нашият избор от изображенията, които сте споделили в нашата галерия.

Dreams of the Sea (Морски мечти) от Nikolai Pogodin

Dreams of the Sea (Морски мечти) от Nikolai Pogodin

"Направих тази снимка на пясъчната ивица Вистула на бреговете на Балтийско море – най-крайната западна точка на съвременна Русия и Източна Прусия. Тук наистина можете да усетите полъха на историята – сякаш мястото е непокътнато от съвременния живот.

Докато се разхождах по брега около залива покрай частично разрушените хангари на Луфтвафе видях момче, което седеше на тухлена стена край водата. То се взираше в тюркоазеното море и сякаш си мислеше за миналото на региона, докато размишляваше за бъдещето си. Обожавам този контраст и също харесвам, че изображението изглежда като от приказка, но същевременно е здраво стъпило в реалността. Това ми напомни на моето детство.

Снимах това с моя Canon EOS 6D и обектив EF 24-105 L IS USM. Най-често снимам в RAW формат в режим "Приоритет на бленда". Този кадър беше направен при f/9, ISO 100 с фокусно разстояние 35 mm."


Mr Potter (Г-н Потър) от Lorraine Poole

Mr Potter (Г-н Потър) от Lorraine Poole

"Пътувах до Лайм Реджис в Дорсет, Англия през миналия август, тъй като една от моите снимки беше на изложение. Когато пристигнах, разбрах, че вече е продадена и всъщност не беше вече изложена. Затова имах свободно време и реших да разгледам този красив крайморски град и да се насладя на прекрасната възможност да направя снимки на местни жители и туристи. Минахме покрай нещо, приличащо на малка тъмна колиба с широко отворена врата, и понеже съм много любопитна влязох вътре, за да видя какво има там. Един местен грънчар довършваше няколко чаши, които току-що беше направил за продажба. Напомняше на образа на стар занаятчия на грънчарски изделия за мореплаване, включително изцапана с глина престилка, суров външен вид и възхитителна брада. Той беше сам и изключително концентриран, заобиколен от глина, купи, тигани и грънчарски изделия, които висяха навсякъде по старите избелели стени. Постоях малко и го наблюдавах как се занимава със занаята си – направих поредица от снимки в опит да уловя спокойния му характер и умения.

За да постигна контрастиращо изображение с детайли, използвах ISO 800. Исках максимално да използвам естествената светлина вътре, а и не обичам да използвам светкавица. Диафрагмата беше f/4.5. В този портрет обожавам това, че грънчарят се намира в естествената си среда. Това придава прекрасен контекст на неговия характер и призвание.

Направих снимката с моя Canon EOS 6D и обектив Canon EF 24mm-105mm L."

Споделете снимките си

Искате шанс да видите снимката си, представена тук? Темата за следващия месец е игра със светлината. Уловете изгрева, снимайте магията на здрача или бъдете смели и експериментирайте със светкавицата си. Бъдете креативни със светлината и споделете снимките си в нашата Галерия.

Изпратете ни вашите снимки