DM-hero1.jpg

MSP оптимизира цялата верига на доставки с цифров мастиленоструен печат и осигурява бъдеща конкурентоспособност

MSP обслужваше клиентите си за директен маркетинг чрез процес от три етапа. Всички документи за изпращане по пощата бяха предварително отпечатвани чрез оборудване за листов офсет печат. След това документите бяха персонализирани и индивидуализирани чрез печат с лазерни принтери. После те бяха поставяни в пликове, готови за изпращане по пощата. Това представляваше годишен обем на печат от около 100 милиона писма за изпрашане по пощата при работа на три смени. Маркус Стрикър – управляващ директор, обяснява: "Бяхме изправени пред голямо предизвикателство, за да останем конкурентоспособни на пазара. Усещахме заплахата от цифровия печат с малки обеми върху форматирана хартия, както и от цифровия цветен мастиленоструен печат. Наред с това, въпреки че нашият стандартен производствен процес беше оптимизиран докрай, ние продължавахме да полагаме големи усилия, за да останем конкурентоспособни. Знаехме, че трябва да направим промени, за да си осигурим бъдещ растеж".

DM-image1.jpg

"Нашата основна цел в MSP е да отговорим възможно най-добре на изискванията на нашите клиенти. Готови сме да дадем всичко, за да са доволни клиентите ни. Смятаме, че преходът към цифров мастиленоструен печат ни дава възможност да предоставим иновациите, които предстои да се извършат на нашите пазари днес и в бъдеще. От самото начало Canon е важен партньор при вземането на решения за бъдещата ни стратегия и внедряването на правилното решение. С партньор като Canon ние мислим, че сме напълно подготвени за бъдещето."

Маркус Стрикър