ipack-hero1

i-Pack установява пълен контрол върху производството с Canon

ipack-logo

i-Pack – намираща се в Сарпсборг, Норвегия – винаги е била перфектна в създаването на рекламни дисплеи и опаковки за пазара на търговските обекти (POS). Като работи под различни имена и с различни собственици от създаването си през 1997 г., компанията – базирана в Сарпсборг, Норвегия – е работила с редица водещи компании за опаковки в скандинавските страни и на други европейски пазари.

През 2013 г. обаче основателят ѝ – Атле Андреасен – осъзнава, че компанията не реализира потенциала си. "Загубихме своята идентичност", коментира Андреасен. Като работи повече като местна организация за продажби за компанията майка, Андреасен успешно изкупува целия бизнес, за да го върне към неговите корени. След като търговската марка се променя на i-Pack AS, новата стратегия на специалиста включва връщането към доставката – и което е по-важно – към производството на висококачествени POS материали и специални опаковки. Дългосрочната цел е компанията да бъде най-добра в своята сфера.

"Благодарение на подкрепата и технологиите на Canon сме на път да постигнем нашите бизнес цели."

Атле Андреасен, основател

Резултати

Подобрено време на доставка за предложението Just-In-Time (точно навреме) – от три седмици на една седмица за някои видове услуги

Подобрено време на доставка за предложението Just-In-Time (точно навреме) – от три седмици на една седмица за някои видове услуги

Увеличени месечни обеми с 300%

Увеличени месечни обеми с 300%

Цел за нарастване на обемите с 25% до края на 2015 г. и с допълнителни 15% до 2016 г.

Цел за нарастване на обемите с 25% до края на 2015 г. и с допълнителни 15% до 2016 г.

Послужи като основа за създаването на новия отдел i-Pack Digital и по-нататъшното разширение с i-Pack Plast за приложения за дърво, пластмаса и стомана и с i-Pack Design & Communication за оригинален дизайн на кампании

Послужи като основа за създаването на новия отдел i-Pack Digital и по-нататъшното разширение с i-Pack Plast за приложения за дърво, пластмаса и стомана и с i-Pack Design & Communication за оригинален дизайн на кампании

ipack-objective

Цел

Разрастване на бизнеса, за да заеме водеща роля в областта на POS решенията

Предизвикателства

• Трудности при задоволяване на търсенето за кратко време на изпълнение за POS кампании

• Няма контрол на качеството на печат, което се отразява на качеството на крайния продукт

• Възлагането на печатни задачи в малки тиражи на външни изпълнители води до създаването на тромава производствена линия

• Ограничен и скъп процес на създаването на прототип

• Няма възможности за създаване на нови приложения за по-нататъшен бизнес растеж

Подход

Canon анализира бизнес стратегията и най-доброто решение, за да позволи на клиента да добави печат към своите услуги

• Canon и технологията Arizona беше препоръчана от нов бизнес партньор за нов цифров отдел

• Canon покани компанията на представянето на серията Arizona 6000 във Ванкувър

• Демонстрация на производителност и гъвкавост на печат върху широк набор от печатни носители на опаковки, рекламни дисплеи и печатни материали в малки тиражи

• Canon помогна в инсталирането и интегрирането със съществуващите мощности за довършителни операции

ipack-spare