Borealis-hero1

Глобално решение за глобален бизнес

Borealis, компания с офиси в 17 държави, разчита от глобалните си доставчици на ИТ услуги за кратки срокове на реагиране, когато става въпрос за проблеми с поддръжката. Ключово изискване е наличието на глобален доставчик на печатни услуги с централизирано лице за контакт, което да управлява обслужването във всички страни.

След внимателно проучване на пазара Borealis се обърна към Canon. 1165 устройства в 17 държави бяха заменени с 1000 устройства за период от едва осем месеца. Промяната протече плавно за всички потребители на компанията, повиши се сигурността на документите и Borealis спести средства за обслужване и поддръжка благодарение на високото ниво на стандартизация.

Borealis-image1

"В този проект за мен се открояват три основни точки", споделя Джаки Килън. "На първо място, Canon действително работи като глобален играч. Второ, реализирането на целия проект – по отношение на време, бюджет и достигнато ниво на стандартизация – протече безпроблемно. И накрая, най-важното за мен е, че поддръжката на Canon след завършването на проекта е на толкова високо ниво, колкото и реализацията му. Беше ни предоставена най-добрата поддръжка в световен мащаб – точно това, което търсим от един технологичен партньор.

"Целта ни бе да осъществим плавен преход към стандартизирана среда за печат в мрежа. Основната мотивация зад начинанието беше да осигурим по-централизирана поддръжка за потребителите и да намалим средствата за обслужване и поддръжка."

Джаки Килън, тъководител на екип за информационни технологии и системи (IT&S)