За офиса

EO Grafiska

В рамките на целия проект Canon предостави безценни съвети, опит и насоки. Макар и да бяхме наясно с общата посока, в която трябва да поемем – към бизнес, в който печатът е само един канал – инициативи като EBBP ни предоставиха средства, чрез които да разработим специфични предложения.

Кристер Мелстрьом, главен изпълнителен директор

Основана през 1984 г. в Скарпнек, южно от Столкхолм, ЕО разполага с 45 души персонал, които обслужват голяма клиентска база, включително кабелната мрежа Com Hem, Stockholm Capital и финансовата група Nordea Bank. Макар и офсетовият и цифровият печат да остават в основата на бизнеса й, EO Grafiska вече предоставя на тези клиенти непрестанно разширяващ се набор от маркетингови комуникационни услуги – от рекламни кампании с директна поща през ИТ, фотография и филми до проектиране, изпълнение и оценка на кросмедийни кампании.

През 2009 г. най-голямото предизвикателство пред EO Grafiska бе да увеличи капацитета си за цифров производствен печат. За компанията цифровият печат далеч не е нещо ново (през 2002 г. тя е придобила местен бизнес за цифров печат, който отговаря за забележителните 25% от продукцията), но през годините инвестициите в цифров печат не са успели да отговорят на променящите се изисквания на клиентите й.

Компанията реши да си партнира с Canon. По време на редица редовни срещи – в началото ежеседмично – Canon и EO работеха заедно, за да определят от какво ще се състои новото предложение към клиентите на EO и какви инвестиции са необходими за реализирането му. В подкрепа на този процес Кристер Мелстрьом и други старши мениджъри взеха участие в Essential Business Builder Program (EBBP) на Canon, като посетиха семинари на тема печат в маркетинговата индустрия и въвеждане на web-to-print услуги. “Те бяха изключително ценни”, коментира Мелстрьом. "Например, макар че вече бяхме разработили web-to-print решение, научихме повече за това, как да предлагаме услугата по-ефективно на пазара."

Сега EO Grafiska има много по-различен бизнес облик от затруднената преди четири години фирма EO – сега компанията е успешна, печеливша, с повече служители и портфолио от услуги, подходящо за пазара. Начинание, започнало като проект за обновяване на цифровия печат, се превърна в преобразяване на целия бизнес.

Прочетете историята, за да научите как Canon помогна на EO Grafiska да се възползва от печатните, дизайнерските и ИТ ресурсите си, за да предложи на клиентите си услуги за кросмедия.

Изтегляне на "случай от практиката"

Какви продукти и услуги използват?

Принтери за форматирана хартия

Предназначени за доставчици на печатни услуги и вътрешни отдели за печат, цветните или черно-белите принтери за форматирана хартия осигуряват отлично качество на печат, нови решения за работния процес и богати възможности за поточни довършителни операции – за сигурно възвръщане на инвестициите.

Софтуер за кросмедия

Работете с по-големи печатни обеми и разкривайте нови източници на доходи с възможности за многоканална комуникация. Canon предлага широка гама от скалируеми решения за кросмедия, включващи снимки, видео, QR кодове, персонализирано уеб съдържание и отпечатано цифрово съдържание.

Следващи стъпки