LO Media тества базово кросмедийно решение от САЩ, за да получи представа за това, което може да се постигне. Екипът беше впечатлен от потенциала на технологията и от възможността за създаване на силно персонализирани комуникации с клиента по много канали. Опитът обаче показа на Lars, че той се нуждае от цялостен софтуерен пакет, който задължително включва поддръжка и обучение от местен доставчик, за да се постигне максимумът от инвестицията.
Преминаване към базиран на ползите модел за ценообразуване за повишаване на ползите за клиентите и същевременно подобряване на приходите
Промени в бизнес нагласата за по-цялостно мислене, когато става въпрос за комуникации (идентифициране на най-ефективната форма на комуникация за индивидуалните проекти)
Спечелване на нови дългосрочни делови договори
Кросмедийните комуникации носят приход от приблизително 1 милион норвежки крони на година (над 100 000 евро)
Подсилване на отдела за печат
Всички поръчки за печат се получават чрез платформа за печат през интернет, като възлизат на 5 милиона норвежки крони на година
Новите продукти, продадени чрез платформа за печат през интернет, носят приход от приблизително 1 милион норвежки крони на година
Пренасяне на полиграфските услуги в 21-ви век чрез кросмедия за трансформиране в доставчик на пълни комуникационни услуги, което включва цифрови платформи.
• Борба със спадащите печатни обеми и цени чрез предлагане на интегрирани комуникационни услуги за постигане на целите на клиента
• Използване на печат, когато това е удачно и най-ефективно, за оптимизиране на неговата ефективност
• Разбиране на начина на използване и продажба на решения за цифров печат
• Canon предостави съвети за инвестиране в пакет за кросмедийни комуникации в комбинация с добилата голяма популярност услуга "печат през интернет" за съхраняване на направлението за печатно производство.
• Организирано от Canon индивидуално обучение за клиента за кросмедия.
• Продължителна подкрепа от бизнес консултант на Canon за подпомагане на компанията в повишаване на стойността на новите цифрови услуги и изучаване на нови възможности и методи на работа.