Ritz – швейцарски доставчик на печатни услуги, предприе специални мерки, за да се адаптира към развиващия се пазар за комуникации, движен от популярността на онлайн каналите и цифровите платформи.
Лека промяна на търговската марка, за да се отразят новите услуги
Успешна промоция на предлагането на кросмедия чрез кросмедийна кампания сред клиентите
Изпълнена е първата кросмедийна кампания за клиенти на Ritz
Адаптиране към модерните комуникационни реалности чрез разширяване на онлайн услугите.
• Спадащи обеми за печат
• Трудност при отстояване на мястото си в условията на конкурентен пазар
• Неспособност да се отговори на търсенето на онлайн услуги от клиентите
• Canon предложи на Ritz проучване на бизнеса и иновациите (B&IS) на събитие за клиенти през 2013 г.
• От проучването B&IS, проведено през 2014 г., клиентът получи ясна представа за настоящия бизнес модел, както и анализ на маркетинговата стратегия
• Това го вдъхнови да извърши промяна на бизнес модела и да добави кросмедийни услуги чрез Canon, както и да препозиционира бизнеса през 2015 г.
• Canon подкрепи първата кросмедийна кампания за промотиране на нови услуги сред клиентите на Ritz